Ocağıma incir ağacı dikildi bu ürün neden 121 tl olur abi şaka gibi ya şundan bari kar gütmeyin bide hangisini alıcağımı şaşırdım 2 çeşit aldım 3 gün sigara içmicem anca kapanır bunun açığu

Ocağıma incir ağacı dikildi bu ürün neden 121 tl olur abi şaka gibi ya şundan bari kar gütmeyin bide hangisini alıcağımı şaşırdım 2 çeşit aldım 3 gün sigara içmicem anca kapanır bunun açığu

Bunu burada niye paylaşıyorsun anlamadım
Pedler genel olarak pahali..
Burada bedava dağıtyolar ya yani ben parayla almadım bayağıdır hiç
ülke ekonomisi
Gece tarifesi farklı yazıyor taxi hesabı.
Hamın var derdin var cidden kadın ürünler aşırı pahalı.
Özel şirketler kâr marjıyla üretim yaptığı için.
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar