Ya kasiklarim çok ağrıyor. Sancı giriyor. Ve birkaç gündür böyle. Sanki bisey batiryormus gibi agri var. Bu neden olur ve nasil gecer😔
Cevabın nedir?
Cevapla
Çok Süper Cevap
1 yılMerhaba. Geçmiş olsun öncelikle. Kasık ağrısı birçok farklı nedene bağlı olarak ortaya çıkabilir. Bunlar arasında:
- Kas veya bağ dokusu yaralanmaları: Fiziksel aktivite sonrası kaslarda zorlanma veya yaralanma olabilir.
- Fıtık: Karın içindeki dokuların zayıf bir noktadan dışarı çıkması durumunda kasıkta ağrı hissedilebilir.
- Üreme organlarıyla ilgili problemler: Kadınlarda yumurtalık kistleri veya adet döngüsüne bağlı ağrılar olabilir.
- Böbrek taşları: Taşlar idrar yolundan geçerken kasık bölgesinde ağrı yaratabilir.
- Bağırsak problemleri: Apandisit gibi durumlar da kasıkta ağrıya yol açabilir.
Ağrının nasıl geçeceği ise nedenine bağlıdır. Genel olarak:
- Dinlenme: Ağrıyı tetikleyen aktivitelerden kaçınmak.
- Sıcak kompres: Kasık bölgesine ısı uygulamak rahatlatıcı olabilir.
- Ağrı kesiciler: İbuprofen veya parasetamol gibi ilaçlar kullanılabilir.
- Hidratasyon: Yeterli sıvı almak, böbrek taşı riskini azaltabilir.
Ancak, ağrınız şiddetliyse veya birkaç gün içinde geçmezse, bir doktora görünmenizi öneririm. Özellikle ilave belirtiler varsa (ateş, bulantı, kusma gibi) acil tıbbi yardım almanız önemlidir.
10 Yorumla
En İyi Cevaplar
Üsutmus olabilirsin sıcak su koyup kullan ayaklarını da sıcak tut
00 Yorumla
AI Persona’ya Sor
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Kızlar Ne Diyor
2
Böyle bilemezsin doktora görün
01 Yorumla
Soran+1 yılTamamdır tesekkurler
+1 yılreglin yaklaşıyor
00 Yorumla
Erkekler Ne Diyor
11
+1 yılGenelde bu durum erkekte boşalmama nedeninden olur boşalınca geçer ama kadında bilmiyorum kadın çok programlı bilgisayar gibi 😬
0155 Yorumla
Soran+1 yılReglim 1 hafta kadar gecikti ondan olabilir mi acaba ya
Soran+1 yılÇok programlı bilgisayar mi😅
- +1 yıl
Valla bilemiyorum dediğim gibi erkeklerle kadınlar çok farklı kadınlar daha donanımlı bazı konularda erkek boşalınca geçer ağrısı normalde
Soran+1 yılDoğru haklısın
- +1 yıl
Boşalmayı dene eğer olmazsa regl zamanıdır
Soran+1 yılReglim gecikti. Olmam gerekiyordu olmadım
- +1 yıl
Neden olmamış olabilirsin neden gecikir regl 🤔
Soran+1 yılBende bilmiyorum ki ya of
- +1 yıl
Nasıl bilmezsin böyle bişeyi senin vucunda olup biteni hiseetmen lazım sebebi vardır illaki
Soran+1 yılEvet benim vücudum ama içimde neler olup bitiyor onu nasıl bileyim. Neden geciktigini bilmiyorum
- +1 yıl
Mesela hasta olmadan önce vucudunu tahmin edebiliyosun biliyosun oldum olacam gibi tahmin ediyosun neden geciktiği konusunda bir fikrin de olabilir bence
Soran+1 yılYani belki mevsim değişikliğinden belki de stresten vs olabilir
- +1 yıl
Stres olabilir bak dediğim gibi işte kadın çok programlı herşeye göre anlık durumu değişebiliyor ama erkek öyle değil fazla stres yapma etkilenebiliyorsanız
Soran+1 yılEvet bizim vücudumuz cidden dediğin gibi çok programli. Biraz sinir stres yapalım reglimiz geçiyor gecikince de bu tür rahatsızlıklar oluyor. Vücudun düzeni bozuluyor. Regl gecikmesi basite alınacak biseyde değil. Gecikmeler devam ederse ileri zamanlar için sıkıntı olur
- +1 yıl
İşte bu yüzden de sinir stresten uzak durman gerekiyor yani öyle bişey ki sen stres yapınca oda yapıypr sen mutlu olunca oda mutlu oluyor farklı bir mekanizma erkek de bu yok o kendi kafasına göre ben kendi kafama göre yani anladın sen regl gecikmesi basit değil tabikide çok ince olaylar var tehlikeli kadın mekanizması
Soran+1 yılAynen öyle. Regl hiç olmasam ya da şu an ki gibi regl düzensizliğim devam etse ilerde çocuk sahibi olmak istediğim de çocuğum bile olmaz o yüzden çok önemli
- +1 yıl
Bu kadar da etkisi yoktur bence varmıdır cidden o zman çok dikkat etmen lazım yani bu kadar etkisi olduğunu bilmiyordum bak çok detaylı şeyler aslında kadın diyip geçmemek lazım hassas bir Terazi gibisiniz herşeye mal olabilir yanlış bir durum
Soran+1 yılBunu ben söylemiyorum ki doktorlar tarafından onaylanmış bisey. Tabi ki böyle bisey var. Zaten hiç regl olmasam kısır olurum. Ben çok şükür regl oluyorum ama düzensiz. Her ay gecikmelerim oluyor ya da erkenden oluyorum. O yüzden bi doktor yardımıyla düzene sokmam lazım böyle devam edersem ileriki zamanlarım için sıkıntı olur
- +1 yıl
O zman ihmal etme bence ben şahsım adına diyorum bunu bu kadar fazla öneminin olduğunu düşünmemiştim basit bir olay gibi algılıyordum bu durumu ama öyle değilmiş demekki ihmal etme bence bir an önce muayene ol düzene sok regl zamanını yediklerin vs etkileyebilir belki de tam bilmiyorum ama dikkat et
Soran+1 yılAynen oyle. Regl olmayı seven bir kız yoktur bence. Her ay bunun sancısını çekmek çok zor bisey. Ama sırf ilerde ki çocuğumuz için katlanıyoruz.
- +1 yıl
Kadın mekanizması dediğim gibi farklı bişey regl olmak bi yandan iyi bi yandan kötü sancısı olarak kötü zaten ama ona da zaten belli günlerde veriyor acıyı işte bu yüzden kadınlar çok farklı erkeklerden çocuk için sağlık için regl şart dediklerine göre daha fazla dikkat et kendini ayarla bence
Soran+1 yılEvet öyle. Günümüzde tüp bebek tedavi sayıları bu yüzden çok arttı. Artık eskiye göre cogu insan normal yolla çocuk sahibi olamiyor maalesef. Buda senin dediğin gibi yemeden içmeden de kaynaklanıyor eskiden herseyde bu kadar kimyasallik yoktu her besin doğaldı. Eskiden hep Doğal peynirler sütler yoğurtlar vs tuketilirken şimdi hiç öyle değil hep paketli gıdalar tukkettigimizden de oluyor bunlar. Ha birde sigara tüketimi..
- +1 yıl
Doğru söylüyosun her şey etkiler bu yüzden kadını , kadının daha fazla dikkat etmesi gereken şeyler var ama elinde olmayan imkanlar yüzünden bu durumlar sorunlar çıkabiliyor ne yazıkki olabildiğince dikkat etmek lazım çok tehlikeli durumlar söylediğine göre bu kadar etkisi olabileceğini hiç düşünmemiştim normal bir durum gibi baktık hep ama öyle değilmiş sende dikkat et sigarayı bırak içiyosan bile bile neden şarampole sürüyosun arabayı 😬
Soran+1 yılSigarayı bırakamıyorum ki çok denedim ama olmadı. Bir kere alıştın mı insanın hep içesi geliyor. Evet çok zararlı ama elimden bisey gelmiyor maalesef:(
- +1 yıl
Gögüs hastanesine gidiyosun sigara için sana ilaç veriyolar düzenli şekilde kullanıyosun bu yüzden acı çekmek zor olmalı bence sağlığın açısından seni zora sokacak şeylerden uzak durman lazım ilerde çocukmu sigaramı desem çocuk dersin o yüzden sağlığına önemli vermelisin
Soran+1 yılBen ilk reglimi 14 yaşında oldum ve o zaman sigara kullanmıyordum ona rağmen regl sancisi ağrısı çekiyorum yani aslında bu ağrının sigarayla pek ilgisi yok tabi sigara içince agri bi tik daha artabilir ona bisey diyemem ama sigara içen ya da içmeyen çoğu kız bu ağrıyı çekiyor ama bazıları da çok şanslı bu ağrıyı hiç çekmezler. Hastaneye gidicem sigarayı bırakmak için ilaç veriyorlar mı bilmiyorum ama regl için dogum kontrol ilaçları oluyor onlardan kullanmaya baslarim büyük ihtimalle.
- +1 yıl
Valla onu bilemiyorum ben tabiki ama sigara etkiler bildiğim bu regl sancısını da çekmeyen yoktur bence acı hissiyat hep aynıdır yani nası bu kadar hisssis olabilir o agrı olmadan farklı konular bunlar ilerde eşimiz olacak iyice çalışmak lazım bu konulara 😃ama doğum kontrol ilaçlarını tavsiye etmem bence hastaneye git muayene ol daha sağlıklı beslen ilerde sürekli bu hapları kullanmak zorunda kalırsın başka şeyler olabilir kadın işi şakaya gelmez
Soran+1 yılEvet sigara tetikliyor zaten haklısın. Regl sancisi tabi illa ki oluyor ama bazı kişilerde çok şiddetli oluyorken bazılarında çok az oluyor mesela ben regl donemlerimde ilk ve ikinci gün ölüp ölüp diriliyorum resmen. Hastaneye gidip serum yaptırıyorum öyle ayakta durabiliyorum ancak. Benim arkadaşımın da regli düzensiz düzene girmesi için doktor doğum kontrol ilacı vermiş onu kullanıyor. Bu konular hakkında bilinclenmen iyi olur bence de sonuçta dediğin gibi ilerde evlenirsen eşin için bilmen lazım :)
- +1 yıl
Allah yardım etsin zor süreç yani bunun için belli bir zmana kadar bekleyip geçmesi söz konusu değil sürekli olan ve olabilecek bişey bilgilenmek şart bu konu zaten çoğuna göre hastalık kimine göre normal bir durum rahatsız olanda var saygı duyanda var ama ihmal edilecek bişey değil tabikide düzene sokmak lazım bu zamanları sen kendin için nasıl hormon salgılarsan o kadar mutlu ve düzenli olur diye tahmin ediyorum sinir stres yapma dediğim gibi geniş kapsamlı olaylar bunlar söylemekle olacak şeyler değil ama dikkat etmek iyi olur ilerisi için önemli olan bitmese bile agrıyı hafifletmek azaltmak önemli biraz stresli gibisin sen uzak dur keyfine bak dünyaya bidaha mı gelecez 😃
Soran+1 yılAmin tesekkurler. Evet bu ara cok stresliyim. Birde regl olmamanın verdiği hormonlardanda kaynaklanıyor. Özellikle reglken biz kadınlar çok duygusal oluyoruz. En ufak şeye sinirleniyoruz ya da en sacma seye ağlayabiliyoruz. Bi anda duygu değişikliği yaşıyoruz. Yani evlenmeden özellikle bunu öğrenmelisin. Çünkü ilerde esin reglken durduk yere sinirlenip durduk yere ağlıyorsa bu hormonların etkisi. Fazla kadının üstüne gitmemeniz lazım. Çünkü bu cidden elimizde olan bisey değil :)
- +1 yıl
Anlayabiliyorum zaten genel olarak kadının stresli sinirli olmasının başlıca nedenleri bunlar bunu anlamayan zaten farklı düşüncelere girer istem dışı yaşanan olaylar olabiliyor dediğin gibi duygu değişimi yaşanıyor haliyle anlamak o kadar da zor geçmişte bişeyler yaşadık yani anlayabiliyorum sorardım hemen regl mi oldun diye nerden anladın derdi belli olabiliyor o kadının stresinden siniridnden kadınlar hassas çok fazla üzmemek lazım pamuklara sarmak lazım kadınları değer vermek anlamında yani
Soran+1 yılDüşüncelerin çok güzel. Bence de öyle ama bazı erkekler senin gibi düşünmüyor. Regl günlerinde 1 hafta konuşmayalım diyen bile var. Bazıları var ki hiç anlayışlı değiller
- +1 yıl
Teşekkür ederim Bazen kendini o kadının yerine koymak gerek ne olursa olsun kimse isteyerek acı çekmez o çektiği acıyada ortak olmak lazım bi nevi şımartmak lazım ruhuna iyi. Gelecek şeyler yapmak lazım onu yapan zaten verdiği değeri gösterir bu çok ayıp bir durum dikkat etmek lazım bu konulara basit şeyler değil yanında olduğunu hissettirmek önemli
Soran+1 yılRica ederimm. Evet söylediklerine katılıyorum. Seven sevdiğinin hastalıginda sağlığında , iyi gununde kötü günün de yanında olmalı. Özellikle kadının en çok ilgiye ihtiyac duyduğu dönem bu regl dönemleri bence. Bu zamanda yanında olmayacaksa hiç olmasın daha iyi. Gerçekten bu acıyı çekenler bilir. O donemlerimde allahim ya canımı al ya da bu acıyı diye dua ettiğim zamanları bilirim. Kadın olmak cidden çok zor
- +1 yıl
Kadın olmak çok zor evet ama kadına kadın olmayı zorlaştıran erkekler yüzünden zor genelde gayet iyi bişey kadın olmak anne olmak vs ama işte yanındaki insanın sana olan sevgisi saygısı bu zamanlarda daha yoğun olmak zorunda olmuyorsa da işin düştükçe de yanına gidersen zaten o zamanda nah sana sevgi ilgi herkes için geçerli bu durum erkek içinde aynı dediğim gibi kadın bu zman larda daha fazla ilgi bekler o yüzden esirgememek lazım bu acıyı yaşamadım ama tahmin edebiliyorum
Soran+1 yılKadin olmak regl hamilelik çocuk dogurma vs açısından yaratilistan zor yanları var. Ama birde bazi erkeklerde var dediğin gibi onlarda zorlaştırıyor. Bunun en basit örneği şiddet taciz ve tecavüz olayları. Gerçekten biz kadınlar dışarıya çıkmaya korkar olduk. Özellikle akşamları kaç defa tacize uğradım. Gerçekten psikolojik olarak artik çok etkilendim. akşam sabah farketmez yürüyünce arkamdan bi erkek gelsin çok tedirgin oluyorum ya da sokakta bi erkekle yalnız kaldıysam çok korkuyorum. Tacize uğrayıp ağlaya ağlaya eve gittiğin zaman anlıyorsun bazı şeyleri, kadın olmanın ne kadar zor olduğunu.. :(
- +1 yıl
Böyle anlarda kadın olmak ayrı bir zor tabiki ama bazı olaylarında üstüne gitmen lazım ne kadar güçlü olursan o kadar olaylar senden kaçar her zman üstüne git akşam artık ben bile korkuyorum o olay ayrı zaten kimin ne diyeceği hiç belli olmuyor belli olmadığı gibi de ne yapacaklarını da kestirmesi çok zor dikkat etmek lazım senn tecavüze ugradım derken nasıl yani yaptığın yorum belli olmuyor okuduğum kadarıyla yazıyorum kusura bakma kotayı aştık heralde 😬
- +1 yıl
Yani söylemek istediğin şey sözle taciz demi tecavüz biraz kaba oldu kusura bakma bu arada
Soran+1 yılTecavüz demedim tacize uğradım dedim. Bi adam tarafından takip edildim Sözlü tacize uğradım. Yanıma yaklaştı dokunmaya felan çalıştı ama izin vermedim. Zaten sarhostu herhalde. Biraz ileride bikac tane abi vardı onlara durumu anlattım biraz yanınızda dursam olur mu korkuyorum felan dedim onlarda sagolsun çok yardımcı oldular adamın yanına gidip bikac bisey dediler ama ben duymadım sonra adam da gitti zaten
- +1 yıl
Tamam anladım sonradan düzelttim zaten tekrardan kusura bakma genel olarak böyle bir durum herkesin başına geliyor bana bile laf atan kızlar oldu ama erkek olayı başka bişey tabi ne yapacahı belli olmaz o yüzden cebinde seni koruyacak şeylerin olması lazım acımadan ne gerekirse yapman lazımm kadın olmak her kulvarda zor ne yazıkki çok dikkat etmek lazım
Soran+1 yılDuzelttigin yorumu şimdi gördüm sorun degil :) gerçekten dediğin gibi erkeklerin ne yapacağı belli olmuyor. Birde biz yaradilistan erkeklere göre daha güçsüz olduğumuz için ne yapacağımızı bilmiyoruz maalesef. Bu yüzden dediğin gibi biz kadinlar cantamizda kendimizi koruyacak biseyler bulundurmak zorundayız. Bu tip erkeklerin gücü zaten sadece kadınlara yeter.
- +1 yıl
Genel olarak kendinizi korumanız için herşeyi yapmanız lazım sonuç olarak kadının erkek üzerinde farklı bir görüntüsü bir albenisi var her zman ama bu sapıkpık olacak anlamına gelmez tabikide ama bazı şahsiyetler durumu fazlasıyla abartıp herşeyi yapabilecek zannediyorlar kendilerini o yüzden fırsat vermemek gerek çantana ne buldun doldur silah tüfek bomba her şey olabilir 😃
Soran+1 yılAynen öyle walla. Ben çantamda biber gazı ve küçük bi çakı bulunduruyorum her ihtimale karşı.
- +1 yıl
İşte bu bunlarla gez yalnız gezme dikkat et bu zamanda giyimene bile dikkat etmen lazım özgürlük adı altında her şey olabiliyor
Soran+1 yılEvet öyle ama giyimime de dikkat etsem mesela geçenlerde hiç açık giyinmedim normal pantolon ve bi kazak giyindim. Biraz dar bir kazaktı. Ya ona bile yemin ederim babam yaşında ki adam gözünü dikti tip tip bakıyor aşırı sinir oldum ya
- +1 yıl
Abaza erkek her yerde kendini belli eder sen kimseye bakma rahat ol bakanlara da gereken cevabı ver istemediğin kimsenin sana öyle bakmasına izin verme Biz burdan yorumlardan baya güzel muhabbet ettik teşekkür ederim bu muhabbeti seninle sürekli olarak yapmak isterim konuşma anlamında dedim yanlış anlama ama
Soran+1 yılRica ederim bakanlarin gozune biber gazi sıkıcam bundan sonra😅 evet güzel sohbet ettik :)
- +1 yıl
Aynen öyle yapman lazım tabikide yanında silahın olsun 😃aynen güzel muhabbet oldu
Soran+1 yılO değilde kasık agrisindan nerelere geldik😅
- +1 yıl
Bende biraz önce okudum baya aşmışız konuyu nerelere gelmişiz olsun iyi oldu 😃
Soran+1 yılAynen bencede😁
Soran+1 yıl😃😃
- +1 yıl
Söylediğim tek bişeyi kaçırdın ama o kadar yorumda 😃
Soran+1 yılNeyii
- +1 yıl
Muhabbetin devamı olsun isterim dedim bişey demedin 😃
Soran+1 yılHa onu diyorsun 😅 muhabbete devam edebiliriz
- +1 yıl
Onu diyorum aynen de yorumda mk muhabbet edecez her zman böyle 😃
- +1 yıl
Yorumdamı muhabbet edecez 🤭
Soran+1 yılYani burdan istekleri kabul etmiyorum
- +1 yıl
İyi güzelll 😃
Soran+1 yılGüzel sohbet ettik😃
- +1 yıl
Aynen güzel oldu devamını istedim yok dedin 😃
Soran+1 yılYorumlarda konuşabiliriz benim için sıkıntı yok 😃
- +1 yıl
Nereye kadar yorumlar acaba 😃
Soran+1 yılBilmem nereye kadar giderse artık jsjdjdd
- +1 yıl
Kaydır kaydır bitmiyor yorum baya çoğalmış yalnız baya da inatsın 😃
Soran+1 yılİnat miyim😀
- +1 yıl
Baya bi inatsın hemde 😃
Soran+1 yılBilmemm😀
- +1 yıl
Bilmediğin bişey yoktur senin bence 😃
Soran+1 yılNe gibii
- +1 yıl
Onuda ben bilmiyorum işte 😬
Soran+1 yılİlla ki bilmediğim şeylerde vardır yani herseyi bilecek değilim ya😀
- +1 yıl
Bildiklerin bilmediklerini tamamlar gibi sanki 😃
Soran+1 yılBilmem olabilir
- +1 yıl
Böylede mütevazi 😬
Soran+1 yılŞu an konu neden benim bildiklerime geldi ki😀
- +1 yıl
Farklı konular üzerinden muhabbet açıyorum işte üstün bilgilerin bana da lazım olabilir belki 😃
Soran+1 yılAnladım. Soru cevap üzerinden devam edebiliriz o zaman. Senin tabirince üstün bilgilerimden sende yararlan o zaman😅
- +1 yıl
Senin agrın nasıl oldu yumuşadı mı biraz iyisin demi yararlanmak isterim tabiki üstün bilgilerin önemli benim için 😃
Soran+1 yılSabaha göre daha iyiyim sabah çok sancim ağrım vardı agri kesici içmiştim şimdi daha iyiyim
- +1 yıl
İyi ol tabi sevindim iyi olmana dikkat et üzülme bişeye şimdi de benim ağrım var nasıl olacak 😃
- +1 yıl
Yanlış kı anladın sen dediğimi 🤔
Soran+1 yılMesajını yeni gördüm ya niye yanlış anlayayim😀
Soran+1 yılNe oldu senin neyin var?
- +1 yıl
Bende dedim yanlış mı anladı ne bilim öyle düşündüm başım ağrıyor biraz
Soran+1 yılHmm çok şiddetli agriyorsa ilaç içebilirsin
- +1 yıl
Bak gördün mü işte üstün bilgilerinden yararlanıyorum benim aklıma gelmemişti 😂
Soran+1 yılYaa ahahahah😅😅
- +1 yıl
Söbeledim 😂😂
Soran+1 yılKaçta uyuyorsun bu arada
- +1 yıl
Hafta içi bu aralarda uyırum cumartesi sabaha kadar ayaktayım 😂sen 🤔
Soran+1 yılBen genelde 12.30 gibi uyuyorum
- +1 yıl
Nasıl yani sabaha kadar ayaktamısın 12.30 derken 00 mı demek istedin anlamadım 🤔
Soran+1 yılYa yok bian 12. 30 derken 00.30 u kastetmiştim hzhshdhd
- +1 yıl
Bende diyorum nöbetci hemşire gibi 12.30 a kadar napıyor bu kız diye tamam şimdi oldu bulmaca gibisin ama sevdim 😂
Soran+1 yılİyi barii 😅😅
- +1 yıl
Aynen bence de iyi bari evde misin okul falan yokmu
Soran+1 yılÜniversiteye gidiyorum
- +1 yıl
Hangi bölüm okuyosun bence muhasebe 🤭
Soran+1 yılNeden muhasebe gibi bi tahminin oldu suan😅
Soran+1 yılAmbulans hemsireligini okuyorum
- +1 yıl
Bilmem öyle tahmin ettim ambulans hemşireliği demesen daha iyiydi bak şimdi ne diyim bilemedim ki 😬
Soran+1 yılNiye yaa
- +1 yıl
Ambulans hemşireleri nedense baya güzel oluyolar seviyorum yakışıyor o yüzden dedim kitledin koydun beni şimdi eline sağlık 😂
Soran+1 yılYa ahahsha kitlenme kitlenme😅
- +1 yıl
Hadi şimdi aç açabilirsen geçti o iş artık posta memuruyum da desen geçti 😂
Soran+1 yılO kadar mi yaa iyi kal öyle😅
- +1 yıl
Daha ne bekliyosun acaba böyle kalırsam senin için kötü olabilir her dakka ararım gel benim tansiyonuma bak diye 😂 şaka bi yana da güzel meslek seviyorum
- +1 yıl
Sohbetin muhabbetin için teşekkür ederim güzeldi en son dediklerimi ve genel olarak dediklerimi yanlış anlama şaka yapıyorum benim şimdi yatmam lazım kusura bakma iyi geceler tatlı rüyalar 👏
Soran+1 yılTeşekkür ederim, yoo yanlış anlamadım. Uyuya kalmışım görmedim mesajini😀
- +1 yıl
Saat 12.30 olmamıştı daha demekki daha erken uyuyosun sen 😂 neyse bakalım günaydın hayırlı günler
Soran+1 yılO değişiyor ya bazen 1,2 de bile uyuduğum oluyor ama dün uykum vardi bayağı. Sana da günaydın 😀
- +1 yıl
Değişken bir uyku saatin var o zman sen daha yatak keyfi yap biz soğukta yürüyelim adalet 😂
Soran+1 yılEe yapacak bisey yok😀
- +1 yıl
Hani adalet nerde 😂 bıgğn nasılsın iyimisin var mı agrın sızın
Soran+1 yılSende çalışma o zaman 😀 düne göre ağrım yok sadece arada agri giriyor geri geçiyor
- +1 yıl
Elbet bizimde yatacagımız zamanlar olur yapacak bişey yok şimdi sen yat rahatça 😂 iyi bakalım dikkat et 2/3 güne komple düzelirsin inşAllah hasta gibi durma daha çok hasyalanırsın
Soran+1 yılİnşallah ya. Hasta gibi değilde sadece regl olmayı bekliyorum
- +1 yıl
Olursun bekle bakalım her şeyin zamanı olduğu gibi onunda vardır zamanı bir gün önce bir gün sonra
Soran+1 yılAynen öylee haklısın
- +1 yıl
Kalk güzel bir kahvaltı yap güzelce bi duş al toparlan organik şeyler ye ama bak zararlı olmasın 😬
Soran+1 yılDuş alıp yattım zaten. Kahvaltımı genelde 12 gibi yapıyorum
- +1 yıl
Duş alıp tekrar mı yattın bak şimdi en doğal halinlesindir sen neyse bişey demiyim şimdi dur 😂😂 seninki de iyiymiş 12 de kahvaltı 😬
Soran+1 yılŞu an cidden en doğal halimdeyim😅 evet biraz geç kahvaltı yapıyorum. Bu saatlerde canım hicbirsey istemiyor
- +1 yıl
En sevdiğim 😬Bana eziyet çektiriyosun farkındamısın acaba en doğal halinden mahrum kalıyoruz şurda 😂😂 sigaradan dolayı işte o istememesi
Soran+1 yılNe yapayım yapacak bisey yok😀 yani sigaradan dolayı mı bilmiyorum olabilir belki de. Bu sigara neymiş ya herseyi etkiliyor neredeyse
- +1 yıl
Yapacak şey çok varda sen nazlanıyosun hemde inatsın biraz 😂 sigara hayatımızdaki herşeyi etkiler nefes iştah vs dengeyi en çok bozan sigara
Soran+1 yılBu ne ya hem inat oldum hem nazli 😀 evet doğru söylüyorsun vücudun dengesini bozan da sigara
- +1 yıl
İnatsın nazlısın tabikide yalan mı 😃Anladım tamam zor kadınsın kolay değil benle konuşmak diyosun tamam 😂sigarayı hayatımızdan tamamen çıkarmamız lazım bütün herşeyi o bozuyor zaten
Soran+1 yılCok inat ve nazli biri degilim aslinda evet biraz var ama dedigim gibi birazcık🤏😀 aynen öyle sigarayı bırakmamız lazım
- +1 yıl
O dediğin birazcık neler yapıyor işte Allah'tan çok değil çok olsa tim bitmiştik heralde yani 😂
Soran+1 yılNeler yapiyor😁😀
- +1 yıl
Şu inadı bıraksan artık bırakınca söyleyecem neler yaptığını 😂😂
Soran+1 yılAlla alla şimdi soylesen olmuyor mu yaaaaniii😅😀
- +1 yıl
Olmuyorrr sen inatsan bende inadımm gizli kahraman 😂
Soran+1 yılİyi öyle olsun bakalım sıkınti yok😀
- +1 yıl
Sana göre hiç sıkıntı yok zaten 😂😂
Soran+1 yılWalla ne diyim dogru😅
- +1 yıl
Neyse bakalım sorun yok ☺
Soran+1 yılPeki öyle olsun bakalım :)
- +1 yıl
Aynen bakalım öyle olsun
Soran+1 yılHıhı
- +1 yıl
Tabi tabi 😬
Soran+1 yılÖylee
- +1 yıl
Neyse hayırlısı
Soran+1 yılAynenn
- +1 yıl
Sıkıntı yok
Soran+1 yılHep böyle mi devam edecez aynen, sıkıntı yok, tabi, öyle böyle söyle 😅
- +1 yıl
Nasıl devam edelimm peki haydi söyle 😂
Soran+1 yılNe bilimm
- +1 yıl
Şaka gibisinn haberler sende anlat 😂
Soran+1 yılHaberler bende mi 😅 ne anlatayım
- +1 yıl
Bilmiyorum işte sende haberler anlat bişeyler 😂
Soran+1 yılÜstün zekalı bilgilerimden faydalanmak isteyen sensin ne öğrenmek istersin sor cevaplayayim😅😅
bana bi erkek yalanı söyleyin dkdkd kasıklarım ağrıyor aşkım sonra 😅😅
idrar yollarını üşütmüşsündür çok geçmiş olsun00 Yorumla
Gizli Üye(30-35)+1 yılKankam ya çok dolusun ya da regl mi olcan gibi iki soru arasında gidip geldi düşüncelerim
021 Yorumla
Soran+1 yılRegl zaten olmam gerekiyordu ama 1 hafta gecikti
Cevap sahibi+1 yılHm o yüzden olabilir doluluk değil öyleyse. İlişki falan var mı nedn gecikti bi hamile vakası daha mı 😅
Cevap sahibi+1 yılFelaket tellalı gibiyim
Soran+1 yılYok ya hamile değilim
Cevap sahibi+1 yılİyi bakalım. İyi misin sen peki?
Soran+1 yılİyi değilim. Agri, sancı var hala
Cevap sahibi+1 yılSıcak su torbası, ağrı kesici falan kullandın mı. Doktora gitmen gerekebilir
Soran+1 yılDaha şimdi bi agri kesici içtim sıcak su torbası koymadım henüz
Cevap sahibi+1 yılOlsam ben getirirdim bak bu kdr da hayırsever biriyim 😅 kalk canım sıcak su torbası şart
Soran+1 yılBi sıcak su torbası getirenim bile yok 😅😅
Cevap sahibi+1 yılAhah bak yaa. Konum at konum sana ne sıcak su torbaları ne sıcak su torbalsrı. Acını unutursun valla 😅 her eve lazımım bence. Dimi dimi
Soran+1 yılSıcak su torbası biz kızların kurtaricisi bence😅. Hem regl günlerinde hemde bu tür zamanlarda
Cevap sahibi+1 yılTabi ki öyle ve yapmamışsın. Gerçekten benden bekliyor olamazsın dimi torbayı ki keşke bende beklesen de bn getirsem de neysee 😅 rahatlatır seni bide papatya çayı falan var ise ımm gevşersin iyice.
Soran+1 yılSuyun biraz ısınmasını bekliyorum. Adı üstünde sıcak su torbası.😅 Papatya çayını hiç sevmem var ama içmiyorum ıhlamur severim ama onu yapabilirim
Cevap sahibi+1 yılIhlamur da olur. Heh bak düzeltiyoruz seni böyle böyle. Tavsiyelerime uy. Beni ekle dmden yaz yarın hep elinin altında tutmaya çalış beni bence yaniii. Senin için yanii
Soran+1 yılAynen sıcak su torbası iyi gelecek gibi
Cevap sahibi+1 yılBak bak takmamış diğer dediklerimi. Peki peki gelir bu arada tabi
Soran+1 yılDm den kimseye yazmiyorum ki o yüzden ona cevap vermedim
Cevap sahibi+1 yılÖzel bir şeyler yoktu ki. Dmden sapıkça şeyler zaten yazmana ben müsade etmezdim. O zaman ne engel kaldı ki dmden yazmaya:/
Soran+1 yılOndan değil ama benim tercihim
Cevap sahibi+1 yılPeki ama çok pozitif bir arkadaş kaybediyorsunuz bilin istedim
Bayanlarda kasık ağrısı kist oluşumu veya evliyse cinsel arzunun oluşması ama o isteğin karşılaşmamasıdır.
Tabikide üşütme veya fıtık yırtığı ağrısı da olabilir.00 Yorumla
+1 yılCiddi bir konu doktora git
14 Yorumla
Soran+1 yılGeçmezse gitmeyi düşünüyorum
- +1 yıl
Gaz olabilir
Soran+1 yılYani reglim 1 hafta gecikti belki ondan mı diye düşünüyorum
Soran+1 yılKimseyle takiplesmiyorum
Gizli Üye(25-29)+1 yılA regl b üşütme
02 Yorumla
Soran+1 yılReglim 1 hafta gecikti bundan olabilir mi acaba ya bilmiyorum. Bugün ağrısı daha çok artti
Cevap sahibi+1 yılOlabilir
Gizli Üye(25-29)+1 yılRegl yakin mi
Spor vs yaparmisin012 Yorumla
Soran+1 yılReglim 1 hafta kadar gecikti hala olmadım. Spor yapmiyorum
Soran+1 yılCinsellik yaşamadım. Takip isteklerini kabul etmiyorum ki
- +1 yıl
Yorum altına yazamıyorum bitti doldu galiba
Soran+1 yılCiddi misin ya gülesim geldi😅
- +1 yıl
Valla yazamıyom kota doldu galiba 😂
Soran+1 yılNeyse buranın da kotası bitince diğer yorumun altına geçeriz puaahahahha😅
- +1 yıl
Yaw sen ne gıcıksın yapma Allah aşkına milletin yorumunun altında ne işimiz var 😂😂😂
Soran+1 yılKahkaha attım resmen yaa🤣🤣🤣
- +1 yıl
Atarsın tabi düşürdüğün hallere bak bizi bide gülüyorrr arkadaş 😂😂
- +1 yıl
Şimdi de sen gittin düştüğümüz derde bak 😂
- +1 yıl
Geçtimi ağrım 1 ay geçmiş konuşmanın üstünden merak ettim 😂
- +1 yıl
Bu zamana agrımı kalır geçmiştir tabii 😃
- Özel Günler & Hijyen konusunda 387 cevap paylaştı.
+1 yılBir kaç nedeni var
03 Yorumla
Soran+1 yılNeden olur peki
- +1 yıl
Kist, enfeksiyon, ya da miyom
Soran+1 yılAnladım aşırı bir ağrı oldu 3,4 gündür ki ağrıyor ama bugün daha arttı agrisi
- Özel Günler & Hijyen konusunda 397 cevap paylaştı.
+1 yılUyu istersen
00 Yorumla
+1 yılDr git erteleme
00 Yorumla
Gizli Üye(18-24)+1 yılRahatlaman lazımm
015 Yorumla
Soran+1 yılDerken?
Cevap sahibi+1 yılYa şey işte boşalırsan geçer gibi
Soran+1 yılAksine daha çok kasilirsam ağrım artar. Ayrıca reglim 1 hafta gecikti ondan olmuş olabilir belki off
Cevap sahibi+1 yılBence iyi gelirr istersen çıkayım gizliden ekle
Soran+1 yılİyi geleceğini sanmıyorum kimseyi eklemiyorum
Cevap sahibi+1 yılGelir bence vücudum ve yüzüm de Bayaa hoşuna gider hem direkt yüzüme oturmak isteyebilir sinn 🙃
Soran+1 yılHerseyi de cinsellige çekmeyin ya
Cevap sahibi+1 yılÖyle ama rahatlarsan gevşersiin
Soran+1 yılAlakası yok
Cevap sahibi+1 yılÖylee dediğimi sancın artınca anlarsın
Soran+1 yılSancim var zaten
Cevap sahibi+1 yılArtacak iştee ekle beni dindireyimm
Soran+1 yılGerek yok
Cevap sahibi+1 yılBoşalmayi dene o zaman sancın gitsin en azından
Soran+1 yılBu halde onu mu dusunucem ya iyi misin sen
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
"{0}" için yorum yaz
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer