Reglken, hamile gibi saçma sapan şeylere tek ağlayan ben değilim dimi 😅?

Emin olmak istedim ya saçma sapan şeyler düşünüp sonra onlara ağlıyorum. Böyle mutlu çocuklar göreyim ona da aglayabilirim. Ya da reklamlara

Güncellemeler
+1 yıl
Coook sıkıldım ya burada soru sorma hakkı neden neredeyse yok
Reglken, hamile gibi saçma sapan şeylere tek ağlayan ben değilim dimi 😅?
Cevapla