Beta HCG 0.2 sonra 1.30 çıktı. Regl olmadım, bir sorun mu var?

arkadaşlar merhaba bir şey soracağım.7 gün önce beta hcg baktırmıştım 0.2 çıkmıştı daha regl olmama vardı ama dün baktırdığım hcg değerim 1.30 regl olmadım tam tarihi bilmiyorum ama bu tarihlerde olmalıydı acaba bir sorun mu var

Beta HCG 0.2 sonra 1.30 çıktı. Regl olmadım, bir sorun mu var?
Cevapla