Kızlar regl için ne kullanıyorsunuz?

Kanamam çok yoğun oluyor. Ped dayanmıyor sıkıldım bu durumdan. Sürekli taşıyor. Bi süredir regl külodu kullanıyorum. Pede göre rahat ama bi kaç aydır onda da çok taşıyor. Birden çok fazla geliyor kanamam. Başka yöntem önerecek var mı? En son adet kabı mı kullansam diyorum. Ama becerebilir miyim emin değilim ondan da?
Güncellemeler
+1 yıl
Dra gittim bi sıkıntı görünmüyor dedi
Kızlar regl için ne kullanıyorsunuz?
Cevapla