
Yurt dışından gelmiş koliyle kardeşlerime bi ton var yani neden bu kadar büyük çözemedim resmen çocuk bezi kadar. Banada bir ton yolladı. Tuhaf değil mi

Yurt dışından gelmiş koliyle kardeşlerime bi ton var yani neden bu kadar büyük çözemedim resmen çocuk bezi kadar. Banada bir ton yolladı. Tuhaf değil mi
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Kızlar Ne Diyor
ne güzel işte hiç bir yerine taşmaz dolap diye bir uygulama var orada sat kullanmıyacaksan
Evde acil durumlarda kullanıyorum.
Uzun ped daha iyi aslında. Kan arkaya kadar sızabiliyor.
Ama giysiden belli ediyor. Normal pedi bile büyük bu marka nin.
Hangi giysi olduğuna bağlı tabiî.
Türbanlı ym ben açık seçik giyinmiyorum
Bana nedense normal geldi , ben hep uzun kullandığım içindir belki. Benim kanamalarım çok oluyor bulsam böyle alırdım.
Bu çok büyük bizim gece pedonden iri
Ben uzun olanını kullanıyorum zaten gece pedleri daha kısa oluyor
Direkt benim kullandığımın üstünde uzun yazıyor
Şişmanlar içinmiş bu bak yazmş biri Almanya da varmış
Olabilir ama ben olsam böyle alırdım keşke burada da olsa
Obez hanımlar için olabilir ve ya hasta pedidir belki 🤷🏼♀️
Gece pedlerinden bile daha büyük sanki :d mis gibi işte geceleri kullanırsın, sızdırma derdi olmaz
Gece falan kullanılabilir işte ne güzel , bundan daha uzununu görmüştüm
Kalçası büyük insanlar için olabilir oturunca arkaya bayağı bulaşabiliyor.
Normal versiyonu da büyük baya markada problem var demek
Olabilir ama büyük olması iyi değil mi ya bana güvende hissettiriyor
Ya şu an mecburum hasta bezi gibi rahatsz ediyor gündüz taklmaz bu belli olur her türlü
Oh mis gibi sızdırma derdi yok işte 😂
Vala çocuk bezi giymiş gibi hisetiriyor 😀
yurt dışındaki pedler büyük oluyor diye biliyorum
Gündüz için rahatsz edici
Yorumlar gülme krizine soktu 🤣😂
Bu ne ya 😂😂
😀😀
Gece pedi olabilir gündüz pedi al
Bunun gündüz olanı da büyük baya
Mesane pedi değil mi bu?
Evet
Mesane pedi regl için çok büyük değil mi?
Ne. Bilim ilk defa denk geldim
Regl için kullanıp rahat bulduysanız kullanmaya devam edin tabiki de 😅. Ama emici külotlar çok daha kolay. Ve rahat
Bu yabancı bir ülkeden geldi dernek vs ile anneme bir ton gönderilmiş banada gönderdi. Bu gece pedi yazıyor diğerinde normal. Normal olanı kullandm bitti gece olan çok büyük. Sikisik olduğum zaman kullanıyorum evde ped yoksa
E buyuk guzel iste sizdirmaz kuzum
Kocaman oluyor popom taknca
E kocaman olması da güzel ahahahaha
@CanBurakDerler bu gece idare 😂
Çok olanlar için olabilir ya da gece icin
Gerçekten çok büyük bu ne
Evet kocaman ,😂
Gece pedi gibi boyu
Hayır daha iri
o ped bana anca yetiyor 😂
Benimde kanamam çok oluyor ama bu çok büyük 😂
Donuna kdçıranlar için o bence
Ped o kilolular için Mis
Rahat ediyorsan sorun yok
Rahat edemedim sabah cikardm hemen
😂😂😂
Hdhdhshss bacım uzun boylular o tarz kullanıyor
Büyük g... tluler bence ,😂
markası ne?
Bilmem attım paketi yabancı bir ülkeden geldi bilmiyorum
Erkekler Ne Diyor
Böyle ped kullanan kadına çöp torbasını prezervatif yapan şey lazım öyle şeye böyle şey hesabı
Vala bu gece mecbur evde ped yok ve adet oldum
Bir hafta gider bunun biri sana
Gider evet hijyen problemi olmasa 😂
Bu kilolu insanlar için satilir burada almanyada var
Vala kucuck benim ama takacagm mecbur
Eger şansın yoksa kullanacaksın ama dikkat et pişik yapmasin
Yapmaz sabah alrm ben
Sorun yok o zaman geçmiş olsun
Sağol 😊
😉😉😉
Kiraz kadar göttün var sana karpuz için olanı göndermişler
😂😂😂😂Allah cezanı vermesin
belki de ped değildir bu hasta bezi de olabilir
O benim de aklıma geldi
Hayır gece pedi yazıyor du pakette yabancı dilde
Hmmm
o zaman bu pedlerin boyutları ile alakalı seçenekleri vardır sana gelen de büyük boylu olanları olmuştur
Normal boyu da büyük şişmanlar içinmiş bak yazmış biri Almanya da varmış böyle
Bir alamancı kendi işine yarasa kim olursa olsun sana b. kunu bile hediye etmez
@orkob17 Vala yurt dışı dedi annem tam hangi ülke bilmiyorum
Onlar hep dediğim kafadalar
@orkob17 Bizim Türkiye de şu an o halde insanlar çok cimri işine yarayani vermezler
Yurt dışında ki hanfendilerin bu kadar işte sen düşün 😂😂😂
Bizimki küçücük 😂
Şükür
Erkekleri kınıyorum bu arada bir kadın paylaşım yapınca bertaraf ediyorlar erkeklerin yüzüne bakmıyorlar hepsi cins sapik
Kefen gibi sarip Sarmala diyor ölmüş senin ki diyor resmenn😄
Elin kadar bir şey, ama elin odun kadar.
Ellim minack duruyor baksana
Kürek gibi sanki.
Hasta pedi olabilir o
Bak oda olabilir
Baksana çift kişilik
koca dtlü demişler size
😀😀 dotumu görmeden gönderdiler. Dernek gibi bişey anneme göndermiş
İnsan için mi. Acaba
İnsan için 😀
😂😂
Artık nasıl bir şey varsa 😂
Vala şeyleri büyük galiba başka ulkedekilerin
Arkanı bile kaplar bu 😂 Sinirim bozuldu maşallah
😂😂😂😂😂bunun gündüz versiyonu vardı bitirdim. O idare ediyordu gene
Ya hahahah bir de denedin yani 😂
Senin kasa falan kocaman herhalde nasıl takabildin 😂
Bunu deneyeceğim cesaretim yok kanamam çok 😂😂😂
Ahahaha yarısını kes bari de yarına da kalsın
Ha bir de bol bol masaj 😂
Sızar öyle olmaz ki
Aşırı mı ya
Kesersen sızıyor aşırı olsa olmasa
Onu şakasına dedim ya 😂
Neyse bu geceyi atlataym yarın alırım 😀
Umarım aşırı kanama olmaz da :)
Dinazor pedi mi bu
sende çok büyüksün
ütü masası gibi o ne yaa
Malzemeye göre ped üretmişler
Büyüynce de giyersin hesabı herhalde 😛
universal yapmış adamlar :D
Herkesin kalıbına göre🤣
fil pedi galiba
😀😀aynen kocama
Kocaman
bunu sakla torunlarında takar hatta çeyizine koy
Niye ki
Evladım çocuk bezi bu be pedi kandırmışlar seni
o ne öyle içinde çocuk kaybolur
Göbek deliğine kadar uzanır :)
Maşallah 7 kadwr büyük mü senin ya
o ne yahu hasta bezi gibi
Sızdırmama garantili, eşesen yine fark etmez
Bez niyetine herhalde 😂😂
Sherckin karısın bunu beğendi.
Cocuk bezi gibi rahatsiz eder insani bu
Aslında değil tamamen akıntıyı önlemek için