İki regl arasındaki yumurtlama döneminde hassasiyet yaşayan var mı?

Son bir kaç aydır yumurtlama dönemimde aşırı göğüs şişkinliği, hassasiyeti ve ağrısı yaşıyorum. Öyle böyle değil yani yatarken dahi acı çekiyorum bu şişkşnlik yüzünden. Normalde regl öncesi olur bu neden yumurtlama dönemime kaymış olabilir ki?

İki regl arasındaki yumurtlama döneminde hassasiyet yaşayan var mı?
Cevapla