2-3 aydır regl olmuyorum ama vajinam ağrımaya başladı. Olacağımın belirtisi mi?

2-3 aydir regl olmuyorum. Bugun vajinam agrimaya basladi ayni sekilde belimde de agri var. Olacagimin belirtisi mi mi? Olursam cok sikinti 2-3 aydir olmadigim icin kan cok gelir ped yetistiremem
2-3 aydır regl olmuyorum ama vajinam ağrımaya başladı. Olacağımın belirtisi mi?
Cevapla