Merhabaa 🌸
Regl döneminin en arşa çıkan duygularından biridir duygusallık ve hepimiz bunu yaşıyoruz. 🙂
Ben duygusallığıma 7/10 verirdim sanırım..

Merhabaa 🌸
Regl döneminin en arşa çıkan duygularından biridir duygusallık ve hepimiz bunu yaşıyoruz. 🙂
Ben duygusallığıma 7/10 verirdim sanırım..

VişneliBrowni_ sadece kızlardan cevap istiyor. Cevaplamak için giriş yap.
Her ay farklı bir duygu ya. Kimi zaman sinirli, kimi zaman normal kimi zaman yanlışlıkla çayımı biri içse içeriye kaçıp ağlayacak kadar duygusal 😂 ah şu hormonlar 10/9
Ay evet en alınılmayacak şeylere bile alınganlığımız tutuyor 😅
Her ay regl zamani agliyorum ya 😂 agrisi sizisi neyse de bu duygusallik cok yoruyor
Evet en zoru duygusallık kısmı bence de herkes en zoru ağrısı sanıyor ama.
Benim cok agrim olmuyor ya ama oyle depresif oluyorum ki gercekten psikolojimi cok bozuyor... bu da biz kadinlarin kaderi iste... erkeklerde oyle dumduz yasasin biz her ay savrulalim boyle😂
Aynen sonra da bizi beğenmezler bi de 😅
6/10 Ben bu hallerimi pek sevmiyorum. Kavgacı oluyorum. Sinirim hep tepemde oluyor.
Ben dinginleşiyorum nedense bir huzur geliyor
2 veriyorum
5/10, regl değilken de 5/10. Regl bende ağrıdan başka bir şey ifade etmiyor.
Sinirli olmuyorum da evet aşırı alınganlığım oluyor normalde alınganım puanım 7
Ben 10000000/10 veririm ya her reglmden önce ağlıyorum aşırı duygusal oluyorum
Sinirli olurum genelde, o olmasa moralim bozuk olur, 7/10
muhtemelen 8 ya asiri duygusallasyorum
6 falan veririm o kadar duygusal değilim
Her an aglayacak moddaym ya 10 puan
Benim arşa çıkan tek duygum sinir oluyor izndjdn
Hmm 10 üzerinden 8-9 diyebilirim
Ben kızıyorum duygusallık yok 😂
♾️ başka türlü anlatılamaz
Bir.
Aynen 10/7 falan
Bende bir 6 veriyim geri kalani öfke zaten
9/10
5 veririm
10/10🥹
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar