Arkadaşlar adetliyim kendimi iyi hissetmiyorum?

Eşim tüm gün hassas davrandi bana herşeyi yapti akşam senle daha çok ilgilenirim bebek uyusun severim falan dedi neyse akşam baya bi başi aprimaya başladi çok kötü gözüküyordu hali dedim sen uyu halin hal değil dedi yok ya beraber film bakalim tamam dedim neyse o bir koltukta ben bir koltukta yanıma gelmedi ama film bakarken yorum yapmasini biliyordu en sonunda film bitti seni seviyorum dedi bende tabi tabi dedim trip attım gelmedi çünkü insan yanıma yatardı neyse bir şey demedi ben yattım yanıma bile gelmedi koltuğa gitti bende birde burada yatiyor insan bi sorar dedim sormuyorum dedi tüm gün iyim sana bu trip ne neyse sonra çok kötüyüm miğdem de ağriyor dedi kıyamadim gene gel falan yaprim hem hasta hemde beni tersliyor kapa artık çeneni sus bağrixam gibisinden trıp atmakta haklımıyım ama şu an bile yanımda kötü hali hastasın da insan kırarmi ya arkadaşlar trip atsam konuşmasam abartmiş olurmuyum?
Arkadaşlar adetliyim kendimi iyi hissetmiyorum?
Cevapla