Merhabaa 🌸
Çevrenizde regl gerginliğinden nasibini en çok kim alıyor? 😂

Merhabaa 🌸
Çevrenizde regl gerginliğinden nasibini en çok kim alıyor? 😂

Kocam.. : ( baya yıkıp geçiyorum, çok ağır atlatıyorum.. Sonra diyorum neden bu kadar çok tepki verdim, bir bakıyorum regl olmuşum.. 😃
Tek olduğum için sorun yok 😂
Herkese trip atıyorum aileme bile ne kadar ahmakça ya
Kendim kendimin tribini kendim çekiyorum
Kimseye trip atmıyorum. Birazcık belki anneme.
Trip atacak yasi gectim galiba
Trip atmam gemileri yakarım 😂😂
Kimse
canım ex
ailemdekiler
Valla ben erkegim dilerseniz sizinkini almak için elimden geleni yaparım
Ciddiyim sizin huzurunuza layık olmak isterim size kendimi adamak isterim
Bedelini biz ödüyoruz
Herkes
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar