Ben ilk günümde lohusa gibi yatmayı tercih ediyorum her yerim ağrıyor, olabildiğince Hareketsiz kalmak istiyorum.
Bütün kadınların bu hakka sahip olması gerek ayda 1 gün tatil.
Ben ilk günümde lohusa gibi yatmayı tercih ediyorum her yerim ağrıyor, olabildiğince Hareketsiz kalmak istiyorum.
Bütün kadınların bu hakka sahip olması gerek ayda 1 gün tatil.
Bildiğim kadarıyla Endonezya'da var bu reglin ilk günü tatil. Beraberinde birkaç Uzak doğu ülkesinde de Japonya Güney Kore Tayvan'da da aynı şekilde ilk günü izin veriliyormuş. Bence çok yerinde bir karar da Türkiye'de zor yaparlar
hayır tüm kadınlar olmamalı
bazı kadınlar regl ağrısı çekmiyor ve bunu kullananda illahaki olacaktır
bu yüzden biraz tehlikeli bence
regl ağrısını saptayacak bir cihaz olsa misal o zaman olabilir bence
Zor gibi bu da.
O zaman böyle bir kural konulmaması lazım maalesef
Hayırlısı diyelim 😅
Bence de kgjk 😅
şu an reglin ilk günü öğlen uyandım ikindi yattım yeni uyandım 2 3 saat sonra tekrar yatarım 🥲
Regldaşmışız kızzz 😅
Regldaş mı ahahahaha sevdim bunu 🥲
🤷😅
Katılmıyorum. Reglin ilk günü ne kadar hareket o kadar az ağrı benim için.
Öyle mi oluyo?
Ben hareket edemiyorum.
Bir dene istersen benim de sancılı geçer ama spor yaptığımda hafifliyor hep ve bol su tüketmek iyi geliyor
İyi gelmiyor bana 🤪
ilk gün hiç ağrı olmuyo bende ya 3.4. günde falan oluyo
Değişikmiş benim de ilk 2 gün canım çıkıyor
benim gibi normal bir şekilde geçiriyorsa gerek yok.
ağır seyrediyorsa izn yapsın
Keşke böyle bir izin günümüz olsa bir güncük yeter valla 🥲
3 gün regl tatili ilan edilsin. O ağrı sancıyla kıvranırken birde milleti çekeceksin🥺
Hepimiz için geçerli olmasın mesela acı eşiğim yüksek ve çalışmadan da duramam.
Ne tatili öldürseler gitmem bir yere zaten cidden ölürümde ağridan jejsjsj
bence yapmamalı.. dinlenmek iyi olur bence
😅
Tabikide yapmalı ben zaten ilk iki gün kafamı kaldıramıyorum ağrıdan bence en doğal hakkımız
Her kadın reglin ilk günü ağrı çekmiyor. Her boku tatile getirmeyin.
Öncesindeki 3.4 gün ve ilk gün kabusum
Ağrın varsa izin alırsın izne ne gerek var
Ben zaten çalışmıyorum çalışanların hakkını savundum 😅
Eğer böyle şey olursa her gün regiliz diyip tatil yaparlar 😂😂
Ayda 1 olur izin kullanma hakkı fkfjg
Yok ayın başında olduğu zaman ay bitmeden tekrar oluyor 3 haftada 1 😂😂
Yapmamalı
Bence yapabilirler kendi kararları.. ayrıca iş izni de olmalı bence kadınlar için çünkü zor bir durum regl olmak ağrılı geçiyor oldukça
Olur mu öyle şey, regl başlamadan 1 hafta önce izin de başlamalı. Bittikten sonra birkaç gün daha izin olsun 🤪
İyi olur aslında ama resmen olamiyor
ohhh valla :D
😅
Yapmalı
Bence de uygun. Bizi de salarsınız hem artıkın
Tampon al git
Erkekler ne yapacak?
Sizde mi regl oluyorsunuz?
Olmuş kadar okuyoruz olanların kahrını çekerek
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?