Regl günlerini evde mi yoksa dışarıda mı geçiyorsun?

genelde evde olurum, ağrım oluyor
ağrım olmaz, dışarıda olurum
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Lütfen yaşını seç
Regl günlerini evde mi yoksa dışarıda mı geçiyorsun?

Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Kızlar Ne Diyor
Evde. çünkü regli zamanı aşırı sinirli ve tahamülsüz oluyorum kalabalığa karışsam birinin üstüne atlar döverim kesin
İlk gun agrim olabiliy bazen hep agrim olmaz o zmaan genelde uyuyorum ama okul doneminde ise mecburen
Ah ah :D çalışırken mecbur iş, evde olduğum zamanlar da olur eğer çok kötüysem.. Keyifli geceler..
Regl zamanı sağdan sola dönecek halim var mıymış da dışarda sürtecekmişim evde yavrusu ölmüş dana gibi yatıyorum
Çok güzel benzetme ya 😂
ozon bantlı pedlerden kullanırsan halinin değiştiğini görürsün
bir işim çıkarsa çıkarım mecbur yoksa reegl falan normal gün mü hiç fark etmez evde bir işim olmadan çıkmak sevmem
Çalışıyorsam mecburen dışarıda...
Onun dışında tatilimse beni evden kimse çıkaramaz.
İşim yoksa özellikle evde olurum, valla bu sancıyla dik yürüyemiyorum bile djdj
Ağrım oluyor ve dışarıda olursa çok kötü oluyor bence
Çalışan Bi kadın olarak mecbur işte oluyorum
keşke her yerde regl izni olsaa
Həm evde, həm dışarıda.
Mümkün olduğunca evde olurum
Mecbur kalmadıkça dışarı çıkmam.
Yine de dışarıda olurum.
Çoğunlukla evde geçiririm.
Ağrım olsa da dışarıdayım genelde.
evde. cannım yatağımda olurum
Hayatıma kaldığım yerden devam ediyorım
Her yere kanimi akitiyom
Yatakta..
Yatakta
Evden çıkmıyorum
Evde agrim oluyo
evde
Evde yatıyorum ölüp diriliyorum
Ağrım çok oluyor ama okulda katlanıyorum mecburen
Değişiyor
İşte olurum
Evde olmak dışarı çıkmamak en iyisi 😵💫
Evde
İkiside
Erkekler Ne Diyor
Ben regl olmuyorum ama olsaydım da evde geçirirdim. ya da çıkardım
Ben regl olamıyorum ya düzensizlik var
doktora git iyi değil bu, hormon bozukluğu olabilir
Aynen kesinlikle kontrol ettir
Baktırmam lazım
Doğru diyorsunuz
Evde
kank regli mi oluyon? ayaklarını üşütme sıcak su torbası, tatlı şeyler yersin çok karnın ağrırsa ağrı kesici alırsın
Aynen aynen biliyorum kanka
Ahahahahahahah adetmi oluuon sen vah vahhh bari bezlerden merfx al 😂😂😂😂😂
Sanada alim kanka
Yok ben olmuyorm kank kendine al iki adet al sana biri yetmezz 😂
Kanka in sen hefeslisin gibi geldi bana
O yüzden dedim denemende fayda var
Kanka kız demiş ki Regal sancısını nerede geçiriyorsunuz genelde sen evde demişsin sen daha Regal sancısına ne olduğunu biliyor musun bilmiyorsun Regal sancısı demek kızlarda adet sancısı demektir niye şimdi dikleniyorsun ki kendin demişsin evde geçiriyorum diye
Vah kanka espiri olsun diye yazdık sende bizi kör cahil ettin
Kanka Regal değil bak regl
Kanka böyle yazıları espri yapma ben gerçek sandım başkası da gerçek sanabilir neyse hadi görüşürüz
Sanmaz sanmaz kanka rahat ol
Kanka ben yazı yazmıyorum ben konuşarak söylediğim için regl yerine Regal yaziyo sistem otomatik
Eyvallah
evde olurum
Evde
evde geçiriyorum
Ev oyidir