Regl olmadan önce kahverengi pıhtı geldi. Normal mi?

Reglim normalde düzenlidir. Günü geldiğinde normal bir şekilde olurum. Ama bu sefer regl başlamadan 2 gün önce kahverengi leke geldi. Sonrasında 1 gün az bir şekilde regl oldum. Sonrası gün kahverengi pıhtı şeklinde geliyor. Ama çok çok az. Bir sorun olabilir mi? Aranızda yaşayan arkadaşlarım fikir verebilir mi?
Regl olmadan önce kahverengi pıhtı geldi. Normal mi?
Cevapla