3 aydır adet olmuyorum, ilk zamanlar hamilelik belirtim vardı sonradan geçti. Ne yapmam lazım?

3 aydır adet olmuyorum, ilk zamanlar hamilelik belirtim vardı sonradan geçti. Ne yapmam lazım?
Cevapla