Merhabaa 🌸
Her moralimiz bozuk olduğunda ya da trip attığımızda regl olmuş olmuyoruz söyleyim de 🙄

Merhabaa 🌸
Her moralimiz bozuk olduğunda ya da trip attığımızda regl olmuş olmuyoruz söyleyim de 🙄

Genel olarak kadınların duyguları yokmuş gibi davranırlar çünkü yani sanki kadınlar normalde hiç trip atmaz veya sinirlenmez de sadece regl oldukları zaman bunları yaşarmış gibi davranırlar. yani bunu sormak da çok kabadır bence. kadın isterse gerekli görürse zaten bu bilgiyi verir her tartışmada her atılan trip de regl misin diye sormak oldukça saçma geliyor bana. yani karşında ki kadını daha çok üzebilirsin bu şekilde belki de bir şeye kırıldı bilmiyorsun ki yani ben sormazdım bu yüzden
Bana trip atacak kadar samimi olduğum kızın regl takvimi aklımdadır. Bir kaç trip üst üste ve öfkeyle geliyorsa otomatikman takvim hesabını yaparım. Tutmuyorsa, hadi anlat neyin var bana gerçekten neden öfkelisin konuşalım derim. Muhakkak 'hâla anlamadıysan' tribi gelir, onu da yedikten sonra yumuşak bir ses tonuyla konuşuruz.. Anlatamayacak kadın tanımıyorum.
İşte öyle söyleyen erkekleri bir duvardan diğer duvara atasım oluyor 😅 Halbuki bilmiyorlar bunu bir kadına söyleyince o kadın daha çok sinirleniyor…
Sosyal medya falan kadın regl olunca sinirli olur diye gösteriyordu onlarda ordan öğrenmiştir
Bizi hiçbizaman anlamıyorlar çünki kızmamızın tek sebebi bu olmalı
Bence onla. hic alakası olmuyor aslında ben o zaman daha yumusak olurum
erkeklerin bu soruyu sorması tuhaf. her trip atan regl olmuş olmuyo
Çünkü onlarin kolayına geliyor 😂
Reglsin ondan böylesin, yine gerginsin, benden uzak dur bu süre zaafinda , kavga etmeyelim gibi gibi...
Genelde öyle yapıyorlar bazı hemcinslerim dksjdk
İşlerine öyle geliyor çünkü...
Kafaları o kadar çalışıyor işte
Kafaları o kadar basıyor herhalde😒
Burnunun üstüne yumruk istiyorlar
Başka bir şey bilmiyorlar çünkü.
Malık tan.
Ahshxbx
salaga yatiyorlar
Kafasizlar ondan
Darlık
Saçma bir trip atıp akşama kadar çeneniz kapanmadığı zaman düşünüyoruz.
İlla o sebepten mi trip atmamız gerekiyor belki büyük bi hata yaptınız 🙄
Konuşarak çözmek varken neden trip?
Bazı şeyler triple çözülüyor 😅
Savaşla da çözülüyor ancak ne kadar doğru olduğu tartışılır.
Çünkü kadınların büyük kısmı reglken böyle olur. Ayrıca trip yerine sevgi verseler iki tarafta mutlu olur, iyi geceler.
Genelde nefes alsak neden nefes aldın diye trip attıkları zaman böyle düşünürüz. Trip atıldığı zaman illa bişey olmasına gerek yok ilgi beklenildiği için yapılıyordur erkeklere de tavsiyem olsun :)
Bu soruyu asla soramam, sormaya bile çekiniyorum. En rahat "Neyin var?" diye sorarım.
regl olan kadının trip atmaya halimi kalır :D
Kim soruyormuş merak ettim 🤔
Ben ‘ ne oldu yine ne tamam ya ben ‘ diye soruyorum.
Çünkü genelde regl döneminde bazı bayanlar canlı bomba gibi dolaşıyor
Ne oldu niye moralin bozuk?
- Sanane?
Ben şimdi durup dururken bana bu cevabı veren hanfendi hakkında başka ne düşünecem la
Bu zamana kadar aklımın ucundan bile geçmedi. Ki böyle bir soruyu da sormam.
O dönem içinde trip power çarpı iki oluyor gayet normal yansıtıyorsanız
Mantıksız bir yaklaşım.. Sonuçta kadın dediğin her gün trip atabilen bir canlıdır..
Tanıdığım kız arkadaşlarım ne zaman sinirli olsan reglim diye açıklama yapıyor genelde artık alıştım buna ama yine de kadınlar sinirli oldumu aklıma pek gelmiyor
Acil cikis gibi regl misin diye sormak bence sinirli ve suratinizin asık olmasi cekilmez bir durum oldugu icin relg misin diye sorup olay yerinden uzaklasmaya bakariz bence
Regl nasıl bir şey 😒
Regl döneminde daha gergin olduğunuz için
Genelde o zamanlar trip atıyorsunuz
Bana yaz çabuk
Sağ ol canım:)
Rica ederim
Teşekkür ederim:)
bence regli kesin
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?