Adet dönemimde yuvarlak beyaz bir şey geldi?

Arkadaşlar adetim 6 gün gecikti daha bugün oldum koyu renkte pıhtılı birsuru kan geldi pedime kanın içinde yuvarlak beyaz bir şey vardı anlayamadım ne olduğunu sizce ne olabilir düşükükmü yapıyorum endişelenmeye başladım?
Güncellemeler
+1 yıl
Pedimden taştı birdenbire boşaltım yaptı o derece kanadı üstüne birsuru pıhtı dağ olusturdu resmen
Adet dönemimde yuvarlak beyaz bir şey geldi?
Cevapla