Merhabaa 🌸
Kitap okurken, ders çalışırken ya da işteyken odaklanma sorunu yaşıyor musunuz?

Merhabaa 🌸
Kitap okurken, ders çalışırken ya da işteyken odaklanma sorunu yaşıyor musunuz?

VişneliBrowni_ sadece kızlardan cevap istiyor. Cevaplamak için giriş yap.
Regl döneminde halsizlik durumu olduğundan dolayı tabiki de odaklanma sorunu yaşıyorum. Karnım ağrıyor ama onu kimse belli etmeden önümdeki şeye odaklanmam gerekiyor bir yandan aklım sürekli ağrıda zor bir süreç oluyor diyebilirim
Evet yaa çok yaşıyorumm
Evet sarhoş gibiyim. d
İlk gün genelde olur kuzum. Ağrıdan, işime odaklanamam. Ama diğer günler daha rahat hissediyorum kendimi..
Evet bütn gün yatmak istiyorm
Evet
noo yaşamıyom
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?