Merhabaa 🌸
Regl dönemimde arkadaş çevrem nereye çağırırsa çağırsın asla gidemem çünkü gerginliğim genelde çevreme de yansır..
Siz regl döneminizde sosyalliğe ara veriyor musunuz?

Merhabaa 🌸
Regl dönemimde arkadaş çevrem nereye çağırırsa çağırsın asla gidemem çünkü gerginliğim genelde çevreme de yansır..
Siz regl döneminizde sosyalliğe ara veriyor musunuz?

Ben o dönemlerde fazla iletişim kurmamaya özen gösteriyorum gergin hassas alıngan olduğum için bu halimi başkasına yansıtmak kalbini kırmak istemiyorum Çünkü bu alıngandığımdan dolayı kimse beni alttan almak durumunda değil
O durumlarda hormon değişikliği yaşadığım için üstüne de çok halsiz olduğum için. Zamanımı dinlemeye ayırıyorum. Daha çok kendi halimde kalmak gibi bir ruh hali.
Gergin olacağım kadar etki etmiyor
Ah keşke hepimiz öyle olabilsek
Harbi ya bazısı ölüp ölüp diriliyor
Hayır normal hayatıma kaldığım yerden devam ediyorum. Beni pek etkilemiyor.
Evet mecburen geberiyorum çünkü
Bende öyleyim
ağrım varsa çıkamam
Çıkmak mümkün olmuyor.
Sosyallik o an umrumda olmazzzzz
hayır ben ara vermiyorum. ama kızlar dikkat etmeli oldukları için
ister istemez ara verilir
ama her kadının regl durumu aynı olmaz
kimisi çok ağrılı geçirirken kimisi neredeyse ağrısız geçirebiliyor
Bence evden cikilmamasi gerek onun ağrısı öyle bir geliyor ki kadını ne hale soktuğunu gördüm.
Ağrı yok diye aldanıp gezmeye kalkilmamali.
Neden engel olsunki regl agrin yoksa herseye devam 😉
Regl olmadığım için hayır ama olsaydım yine de vermezdim
Vermezler herhalde kızlar 😂
Yok gerek yok bence sosyallesmeye devam
Bence verilmesi gerekir
Vermeyenler versin
Toplum baskısı yüzünden ara verirler evet
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?