Güncellemeler
+1 yıl
ilişkim hiç olmadı bakireyim
Adet gecikmesinin birçok nedeni olabilir. Stres, içilen bazı ilaçlar, hormonal durumlar vs. Endişe etmene gerek yok ayrıca adet bitiminde ya da adetten önce akıntı gelmesi normal. Çok gecikirse eğer doktora gidebilirsin.
Yumurtalık kisti olabilir bende de vardı. Kadın doğum uzmanına görün
sol kasık bolgemde hafif ağrı var sende de oldu mu öyle
Stres çok etkiliyor ama genede kadın doğum a git
Yumurtalıklarda kist olabilir çevresel olarak stres etkili veya sınav stresi olabilir
gerçekten de sınava hazırlanıyorum stres çok fazla
Doktora gitmeni oneririm
İlişkilerde korun
O zaman kizlar yardımcı olsun bilemem
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar