Doğum yapalı 55 gün oldu, adet olmaya başladım. Bu kadar çabuk başlaması normal mi?

Doğum yaptım, 15 gün önce 40 gün yani lohusalığım bitti. Dün adet oldum. Bu kadar çabuk olması normal mi? Emzirmiyorum, acaba bunun etkisi var mıdır?
Doğum yapalı 55 gün oldu, adet olmaya başladım. Bu kadar çabuk başlaması normal mi?
Cevapla