Merhabaa 🌸
Gözlemlediğim kadarıyla regl ya da regl öncesi gergin ya da sinirli olmamız bizden çok karşı tarafı etkiliyor. İkili ilişki, aile ya da arkadaş ilişkilerinde bu gerginliği fazlasıyla yansıtabiliyoruz.
Siz ne düşünüyorsunuz?

Merhabaa 🌸
Gözlemlediğim kadarıyla regl ya da regl öncesi gergin ya da sinirli olmamız bizden çok karşı tarafı etkiliyor. İkili ilişki, aile ya da arkadaş ilişkilerinde bu gerginliği fazlasıyla yansıtabiliyoruz.
Siz ne düşünüyorsunuz?

Kadınlar için sıkıntılı geçen bir dönem kendini iyi hissetmediği için gergin olması gayet normal. Birde üstüne anlayışsız biri denk gelirse bu basit konuların daha da büyümesine sebep olur. Nasıl karşılaman gerektiği kişiden kişiye değişebiliyor kadın içinde erkek için de geçerli bir durum.
Kavga etmesi çok zor bir insanım sevgilim reglse de ilgilenirim yani ha onun da çabalaması lazım regl dönemi olsa bile kırıcı bir şey söylerse affetmeyebilirim o yüzden ya hiç görüşmememiz lazım ona da benim gönlüm el vermez dolayısıyla ikimiz de anlayışlı olursak sorun kalmaz
beni etkilemz. yeterince anlayisli mutevazi biriyim. karsimdakinin hakli sebebi olduktan sonra her turlu alttan alabilecek kadar esneyebilirim. tabi cokta ileri gitmedikleri takdirde. hakli diye bizide mikmesin yani dimi
Bizi çok etkiliyor tabi çevremizdekileri de huysuzluğumuz etkiler bu dönemlerde anlayış çok önemli.
Teşekkürler❤
Benim bi manit vardı regl olacağım hafta benden ayrılırdi skjsjsjsj
Artık ne denli korktuysa demek 😅
Karşımdaki zaten beni deliriyorsa bunun reglle ilgisi yoktur. Bunu defalarca açıkladım karşımdaki morona.
Yani karşı tarafa çok yansıtırsak tabi ki onları da etkiler o negatif enerji.
en çok bizi etkiler 🥲 özellikle bitmeyen o ağrı
Her zaman icin olmasa da oyle olabildigi dogru. 🫢
Regl olduğumda gergin olmuyorum
Hayır kadını etkiler
Evet
Hayır kadını etkiler en çok
regl olan bir kadın hormonlar sayesinde sinirli ve agresif olabilir
regl en çok kadınları etkiler duydukları acı yüzünden sinirlerini ve duygularını kontrol etmede zorlanabilirler
karşı taraf bu durumda kalan kadının üzerine giderse bu durum her ikisini de etkiler
ama karşının bilinçli davranması hem regl olan kadını sakinleştirir hemde bu durumdan kendi de etkilenmez
erkekler sevgililerinin regl takvimini tutmalı bence
kadinlarin anlamsiz davranislarda bulunmalarina sebep olarak gosterdikleri donem. bu donemde kadinlar herseyi yapar ama yaptiklarindan sorumlu degildirler. Erkeklerin sacları neden beyazlar sorusuna cevap
1 hafta öncesi 1 hafta kendisi 1 hafta sonrası, Allah erkeğe sabır versin
Neredeyse bir ayımız gidiyor zaten 😅
Ne yazık ki :/
Kızlar genelde hamile iken regl iken kırar döker ama kendinde olmaz bence
Genel olarak doğrudan sert etkileri oluyor :D
Etkilese de yapacak bir şey var mi isteyerek yapmıyor sunuz sonuçta
kesinlikle haklısın canım <3
Olan erkeklere oluyor :D
Bize yansıtılan daha fazla :D
Regl sizde oluyor bizi kabız yapıyorsunuz 😅
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?