Adet sancısı için rapor yazdırmak mümkün mü?

Bazı doktorlar kabul etmeyip yazmıyor. Geçen ay gözüm kararmıştı, dengemi kaybedip düşmüştüm. Bu ay da çok sancılı geçiyor. İşe gitmemek için adet sancısı raporu yazdırabilir miyim? Aile hekimi yazar mı yoksa kadın doğuma mı gitmeliyim?

Adet sancısı için rapor yazdırmak mümkün mü?
Cevapla