Kız yurdunda öğrencilere ped dağıtılması olay oldu. Sizce kız öğrencilere yurtların ped dağıtması utanılacak bir şey mi?

Sadece cehalet korkunç bir illettir demek istiyorum. Ne güzel işte dağıtılsın. 3 kuruş kyk kredisiyle her ay 60₺ pede vermek zordur. Keşke her belediye yapsaymış.
Kız yurdunda öğrencilere ped dağıtılması olay oldu. Sizce kız öğrencilere yurtların ped dağıtması utanılacak bir şey mi?
Kız yurdunda öğrencilere ped dağıtılması olay oldu. Sizce kız öğrencilere yurtların ped dağıtması utanılacak bir şey mi?
Cevapla