Adet kanaması mı yerleşme kanaması mı?

Malum olay olduktan 3 gün sonra göğüs hassasiyeti başladı adetim yaklaştığı için adet belirtisi olarak düşündüm sonra karnımda şişkinlik oluştu ara ara bel ve karın ağrılarım oldu her ay adetimden önce olduğu gibi. Reglim bir hafta gecikmişti ama belirtiler devam ediyordu. Bugün kanamam var ama pembe ve sürüntü şeklinde az az geliyor. Polikistik over hastasıyım adetlerim düzensiz. Sizce bu kanama yerleşme kanaması olabilir mi yoksa adet mi oluyorum
Adet kanaması mı yerleşme kanaması mı?
Cevapla