Adet olmadım sebebi neyden kaynaklı olabilir?

En son ilişkimi 1 sene önce yaşadım günleri hiç şaşmayan adetim bu ay şaştı. İşin garibi adet belirtim de yok kesinlikle ilişki yaşamadım o ilişkiye bağlı bir şey olmuş olamaz demi? Aklım ona takıldı nedense. Lütfen yardımcı olun fikir verin arkadaşlar?
Adet olmadım sebebi neyden kaynaklı olabilir?
Cevapla