TAMPON ASLINDA ÇOK ZARARLI BİR ŞEY OLDUĞUNU ÖĞRENDİM?

Reglken vücuttan atılan kan değil döllenme için kalınlaşmış rahim tabakasıdır ve bu tabaka bir miktar kan ile atılır Tampon sadece kanı emer tabaka içte kalır ve buda aşırı sağlıksızdır bu yüzden bir çok kişi şok geçirmiş aşırı enfeksiyon yapar?
TAMPON ASLINDA ÇOK ZARARLI BİR ŞEY OLDUĞUNU ÖĞRENDİM?
Cevapla