Regl dönemlerinizde ruh haliniz nasıl oluyor?

şu an acılar içinde kıvranmam gerçeği.. şaka be nedense, benim hiç ağrım olmuyo üstüme titreyen de olmuyo 🥺

normalde agresif ve depresif olunulur. ben ise bir agresif, bir sakin, bir mutlu, oluyorum ya bu nası oluyo?

bunu bir erkeğin demesi asksksğ
bunu bir erkeğin demesi asksksğ

ben takip etmediğim için, o iki üç gün nasıl oluyorum bilmiyorum fdkskağ sürpriz oluyo bana da. sizin nasıl geçiyo? en çok ne istiyosunuz o dönemler de? 🍫

Regl dönemlerinizde ruh haliniz nasıl oluyor?
Cevapla