Regl sancınızı nasıl geçiriyorsunuz?

Şiddetini tarif edecek olursam 4 ayda 3 defa ambulansla hastaneye gitmek zorunda kaldım diyebilirim. Ağrı kesici almak istemiyorum artık, tarçın muz sıcak su torbası vs onlar da iyi gelmiyor. Siz nasıl geçiriyorsunuz bu ağrıyı?
Regl sancınızı nasıl geçiriyorsunuz?
Cevapla