Regl dönemini ağrısız geçiriyor olmak bir kadın için en büyük şans mı sizce?

Regl dönemini ağrısız geçiriyor olmak bir kadın için en büyük şans mı sizce?

Bende çekmiyordum sonra başladı ağırısı
Ama sonra neden ağırdını çözdüm
Kadın ay başı olmadan üştüğünde ya da ağır bir şey kaldırdığında acısı adet olduğun da çıkıyor ben bir bir ay denedim bunu ağır kaldırmadım ve kendimi sıcak tutumda ağrımadı bende öyle oldu
Bnmki çok kötü geçiyordu başlarda dikkate almadım ailemde herkeste oluyor normal dedi ama çok kmyü oluyordum teyzem dayanamadı götürdü beni hastaneye doktor baktı karnıma bağırsaklarına kadar iltihap dolu dedi bi poşet ilaç yazdı ağrılarınızı ciddiye alın derim
Benim de ağrısız geçer. O yüzden doğum sancısını anlayamadım az kalsın evde doğuruyordum :) adet sancısının çok şiddetlisi doğum sancısıymış. Ben ağrı çekmediğim için o gelen sancıları yalancı sancı sandım
Evet, seni için çok büyük bir şans. Regl ağrısı çok zor oluyor, o yüzden bu konuda gerçekten çok şanslısın
Evet bende bu zamana kadar hiç regl ağrısı çekmedim sanırım bu tanrının bize sunmuş olduğu bir ayrıcalık
Bende polikistik over olduğu için adet görmüyorum çoğunlukla. Görsem bile ağrı olmuyor. Zaten polikistik over de ağrı varsa rahim dönüyor demekmiş, doktorum öyle dedi en azından.
Aşırı şanslısın, ben de istiyorum... Nazar değmesin yani...
Ağrısız regl geçiriyorum ama hayatımdaki tüm şansımı burada kullandığımı düşünmüyorum
Evet bende de sıfır ağrı. Çok süper bişey gerçekten hahahh
Ağrının olmaması yumurtanın catlamamasi anlamına gelir bi manada araştırabilirsin
genellikle regllerinde acillik olan biri olarak soyluyorum EVET
Bende ağrısız geçiriyorum. Rahat geçiyor gayette😌🌸
Benim basim donuyor midem bulaniyor sancim asiri oluyor resmen geberiyorum biraz daha zorlasa hastaneye gidecek duruma geliyorum cok sanslisin
ne güzel bu yönden rahatsın
diğer konularda şanssızmısın
Aynen bende 😄 biee agrim sancım olmadı ben mi anormalim millet mi bilemedim 😂
Agrısız olması iyi degl bence birinden duymustum hic agrı yoksa bi problem olablr diye benm felaket agrıyor mesela ahrı kesici olmasa 1 gun agzıma ediliyo yani
Neden “hayattaki tüm şansı” sadece bir şeye bağlamaya çalışıyorsunuz?
sen şanssızlık nedir bilmiyorsun
Kesinlikle en büyük şanslardan biri o kadar kötü bir ağrı ki düşmanın başına bile gelmesin 😅
Ah keşke bende ağrısız sızısız geçire bilseydim regli dönemini
Ağrıdan bayılanı bile gördüm gerçekten iyi bir şans bende de sadece ilk gün ağrı oluyor
Ben nedense ağrısını istiyorum hep. Olmayınca tuhaf hissediyorum.
Yumurtalıklarımda kist olmasına rağmen bende ağrısız geçiriyorum
burada takıl ağrıyı azalt 😅
Bende öyleyim şanslıyım ozaman
Hemcinslerimde kıskandığım tek şey olabilir
Bütün şansın bitti geçmiş olsun 😂
Çok söyleme bende böyleydim
Şimdi geberiyorum
Gerçekten şansının Nirvana’sını yaşıyorsun
Ciddi misin inanmam buna
Büyük lüks. Rabbimmmm nasip et bize de 🥺
Değil, ağrı kesici farkı kapatır 😗
Bende ağrısız geçiriyorum
gerçekten harika bişey olmalı...
sadece küçük bi avantaj o kadar da büyütmeyin
hayat bi yerden güldürür 59 yerden de vurur
Bence çok şanslısın kardeşim ama inşallah hayattaki tüm şansını burada kullanmamışsındır hayatının her alanında bol şanslar dilerim kardeşim
çocuk doğumundan sonra ya da evlilikten sonra tam tersine dönebiliyor bazı şeyler.
Aslında diğer kadınlarda kendine dikkat ederse düzenli spor yaparsa ağrısız geçirebilir diye düşünüyorum hatta bir kadın fizyoterapistden öyle duymustum
hiç alakası yok bend spor yapmıyom ama ağrısız geçiyor bazı zamanlar
Olabilir her insanın yapısı farklıdır ben sadece duyduğumu soyledim
Regl döneminde yürümek biraz ağrıyı hafifletir ama bu genetik bir faktör bazı insanlar gerçekten hiç ağrı çekmiyor ama bazılarımız ilk 2 , 3 gün günlük hayatımıza devam edemeyecek kadar acı çekiyor. Erkekler aynı acıyı deneyimlemedikleri için bizim ağrımız onlara absürt gelebiliyor ama bazı bilimsel çalışmalara göre kalp krizi ve doğumla hemen hemen aynı ağrılar ve biz bunu 3 gün hiç geçmeyecek şekilde yaşıyoruz ve aynı zamanda günlük hayatımıza devam etmek durumunda oluyoruz. Kimse sen kalp krizine denk gelen bir acı yaşıyorsun demiyor ve güle eğlene vakit geçirmemizi bekliyor. Kadın olmak zor iş vesselam.
Sizi anlıyorum eğer yanlış birsey dediysem özür dilerim bende bu konu hakkında tam bilgim yoktu ama bir sağlıkcidan duyduğum için güvendim söyledim belkide hata ettim kötü bir niyetim yoktu
Yok ben gucenmedim siz öyle diyince acaba ters birseymi söyledim dedim ondan yazdim
Yaa off şu ortadaki kadın kim çok iyi fiziği kalcası harikaa ismi nedir?
Bende bu süreci ağrısız geçirdim genelde yansımaları çok ağrılı oluyordu🤓👍
Hayır şans değil regl olmadığının işareti
Kıçını kaşı bak nazar değer. 🤭😅
Valla bu işe akıl ermez
Zilyon tane kız sayarım yerinde olmak isteyecek
Gerçekten harikasın aynı ben
Olsa ne olacak sanki mermi acısı
Sizinkinin çözümü basit
Bana Özel söylenmez uygulanır.
Sanırım öyle olmuş 😁
Son reglinse evet
Geçmiş Olsun Canım
Kskkk
Bilmem ki 🤣
Doktora git
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?