Ben B şıkkını seçenlerdenim. Günlük ped kullanmadan yaşayabileceğimi sanmıyorum. :D Siz günlük ped kullanır mısınız?

Tabii ki ederim
Asla edemem, mümkün değil
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Lütfen yaşını seç
Ben B şıkkını seçenlerdenim. Günlük ped kullanmadan yaşayabileceğimi sanmıyorum. :D Siz günlük ped kullanır mısınız?

Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Kızlar Ne Diyor
Akıntım olsa maksimum değişiyorum yani ihtiyaç duymuyorum açıkcası
Evet bence herkes kulanmalı cok sevıyorum yapamıyorum onsuz
Bende kullanırdım yaa kı zararlarını okuyan kadar.
günlük ped zararlı
Erkekler Ne Diyor
Evet kullanmıyorum ve rahatım :D
Bilmediğim için soruyorum sürekli ped kullanmak sağlık açısından doğru mu...
Kullanmadım bilmiyore