Merhabaa 🌸
Erkeklerde regl olsaydı en az kadınlar kadar çekilmez olurlardı bence. Ama onlarda duygusallıktan çok öfke ve gerginlik olurdu çokça kavga ederlerdi bence 😅

Merhabaa 🌸
Erkeklerde regl olsaydı en az kadınlar kadar çekilmez olurlardı bence. Ama onlarda duygusallıktan çok öfke ve gerginlik olurdu çokça kavga ederlerdi bence 😅

Evet. Bazı kızlar gerçekten sancılı geçiriyor lafım yok fakat birçoğu gereksiz naz çektiriyor sıkıcı oluyor. Ama ben sevdiğime çorbasını da yaparım karnına mesajını da... erkeklerin kızlar kadar sıkıntı olacağını düşünmüyorum.
Erkekler açken bile tahammül sınırları minimum düzeye iniyor kaldı ki regl dönemini düşünemiyorum. Öyle bir şey olsaydı kendi aralarında bu durumla ilgili birçok mizah, dalga geçme filan bayağı yaşanırdı. 😄
Teşekkürler Eig için. 😌
Erkekler kadınlara göre fazla acı hissettiğinden dolayı onların ki daha katlanılmaz olurdu o acılarını bir şeyden çıkarmak için şiddete kadar gidebilirler diye düşünüyorum
nasıl biz çekilmiyorsak onlarda çekilmezdi sanırım 🙃
Olmadıkları halde zor katlanıyoruz, hiç çekilmezlerdi sanırım :D
Sana katılıyorum.
Ama bence her erkek bir kere o sancıyı ve dönemi yaşamalı ki abartıyorsunuz demesinler
@İrşii çok umursmazdık bence tam empati olurdu;)
Yok.
Zaten grip bile olsalar ölecekmiş gibi , vebalı gibi tavırlara giriyorlar. Reglken hiç çekilmezler.
Hahsha cok komik bir görüntü. Ya bugun ağrım var fena. Ya canim acayip tatlı çekiyor. Yok çekemem seni. 😂😂
Normal halleri bile çekilmez olabiliyor reglken ruhsal dengesizlikleriyle yallah Arabistana derdik.
Gripleri bile olay ki regl felaket olur dünyanın sonu gelir
çekilmezlerdi çünkü normal bir insanın çekebileceği kadar basit değil
Hayır katlanamazdik onlara çok kötü sinrili olurlardı
😀😀😀 soruya bak hahahahahahahahahahah bu ne harika 😀😀😀😀😀
Normalde bile zor katlanılıyor sinirli halleri regl den beter
Regli olmadıklarında bile çekilmiyorlar açıkçası bir de regli olsalar Ben kesinlikle dayanamazdım 😄
Hahah bazı erkekler grip olunca bile sanki verem olmuş gibi nazlanabiliyo üstüne 3 4 gün bacaklarını dahi hareket ettirmeni engelleyen kramplar yaşasalar intihar ederler
asla katlanamazdık bence çünkü erkek denen tür grip olsa vasiyet yazacak konuma geliyor 😀
hiç sanmıyorum. çoğunun regl olamayan hali bile katlanılır gibi değil bi de regl olduklarını düşünsenize 🤦🏻♀️🤦🏻♀️
Aman hayır ahahahh olmadan katlanmıyoruz zaten ahahhhh
Valla bu halleriyle çekilmiyolar o halleriyle kesin onu camdan fırlatırım 😅😅
İki regl erkeği karşı karşıya koyamazdıkkk , çok kritikkk😂
Şimdi bile çekilmezler regl olsalar düşünemiyorum bile🤦♀️
@Ghost7230 Maalesef🤦♀️
Her yere kan işerlerdi kesin
Olmadığı halde katlanamiyrm😂
onlar daha grip olurken ölüyor
Aman yok kadınlardan daha çekilmez olurdular
Hayır hiç çekilmezlerdi
Regl olmadıkları halde katlanamıyoruz
Puhahahha düşünemiyorum bile
Ben regl olmazken dayanamıyorum kalsın yaa😄
Ben katlanmazdım orası kesin
Yok aman onlar olmasın
Denemek görmek lazım
Daha hassas davranırdık eminim :dd
Hayırr
Katlanamazlardı
Erkekler bu hadiseyi daha espirili bir fotmata sokardı bence.
😂😂😂
kadın naz niyaz üzere yaratılmıştır. Bu erkeklerde hiç ama hiç hoş durmaz ve çekilmezdi
Bu durumda kadınlar çekilmiyor erkeklere nasıl katlanılırdı gerçekten merak konusu 😃
Bizim acı eşiğimiz daha düşük kesinlikle çok abartırdık.
Kadınların güçlü olduğu bu duruma, şahsen ben katlanamazdım.
Eminim katlanamazdınız 😂 çünkü çok feci bi durum. Allah yardım etsin tüm kadınlara vala
Şu an regl oldum bu sorunuza cevap vermek istemiyorum (mesela kadın olsaydım 😅)
Emin olun erkeklerin sizden daha çok regl problemleri var.
Neden kadınlara ait özellikler erkekler üstünde denenmek istiyor erkek regl olsun hamile kalsın amacınız ne sizin 😂😂
Reglden beter kadınlar var heryerde. Onlara katlanabiliyorsak herşeye katlanırız.
Katlanamazdınız, keşke bizde regl olsaydık, hijyenik ped kullanırdık, bizde de pipiden aksaydı kan, bir gün evde ped takıp, kız kardeşimin kilodunu giyeceğim ve sütyen takacağım, kadınlara özeniyorum.😂😂😂😂😂😂
Bence oran buram ağrıyor der yatardik herşeye bir bahane bulurduk 😂
Dünyada insan kalmazdı bence herkes pilot olup uzaya çıkardı bence 😂
Bence katlanırdınız, erkek vücudu daha fazla acıya dayanabiliyor diye okumuştum bir yerde 😃
Tam olarak nasıl olacaktık acaba?
Katlanılmaz olurlardı
Hahahaah hic ugrasilmazdi bizle heralde
Katlanır mıydın browni
Bir yaşamadığımız o kaldı zatennn😆😆
Evet baya sinirli olurduk
Evet katlanabilirdiniz
Bi olmadığımız regl kaldı zaten
Bizim çektiğimiz acıları ancak Allah bilir
durum farksiz olmazdi :)
Erkeklerin kadınlara katlanmadığı gerçeği
Kızlar kadar kaprisli olmazdık diye düşünüyorum
Merhaba , zooort.😝🤣
Ben reglim şu an
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?