Özel Günler & Hijyen Reglken ruh haliniz ve en çok istediğiniz şey ne? bekleyeninim Takip Et Yoda Yaş: 32 Takip Et FacebookTwitterWhatsApp 21 Yapay Zekaya Sor Reglken ruh haliniz nasıl oluyor ve bu dönemde en çok ne istiyorsunuz? Yemek, tatlı, yürüyüş, uyku... Mesela ben genellikle asabi oluyorum. Canım çikolata ve çikolatalı her şeyi istiyor. Siz nasıl olursunuz? Reglken ruh haliniz ve en çok istediğiniz şey ne? Cevapla Nasıl Soruları Beğen Paylaş Takip Et 3 kişi beğendi
Gizli Üye (25-29) +1 yıl Ruh halim gergin en çok istediğim şey uyumak ve tatlı bir şeyler yemek 1 2 Yorumla bekleyeninim +1 yıl Ben reglken daha hareketli olmak istiyorum. Yürümek falan. Uyuyamamak benim genel sorunum sanırım 😂 uykuyu sevemiyorum Yorumla Cevap sahibi +1 yıl Ben sürekli yorgun olduğum için reglken bu iki katı oluyor artı midem bulanıyor uyku iyi geliyor dinlenmiyorum ama yinede uyuyorum işte Yorumla
deeepbreath Takip Et Bilge Yaş: 24 , eic 100% +1 yıl Butun klişeler bende mevcut. Asırı duygusallık, sinir, tatlı ihtiyacı 1 3 Yorumla bekleyeninim +1 yıl Bunlar güzel zamanlar bence. Benim hoşuma gidiyor. Yorumla deeepbreath +1 yıl Sinirle aptalca bisiler yapmıyosan guzel Yorumla bekleyeninim +1 yıl Öfke kontrolümün iyi olduğunu düşünüyorum Yorumla
AyYıldız0110 Takip Et FenomenMaster Yaş: 30 +1 yıl İlk iki gün ağrım çok oluyor o yüzden uzanmak ve dinlenmek istiyorum daha çok kötü oluyorum çünkü çok o yüzden bana uzanmak dinlenmek iyi geliyor 1 4 Yorumla bekleyeninim +1 yıl Isyerinde kıvrandım. Uzanmak ne mümkün Yorumla AyYıldız0110 +1 yıl Çok geçmiş olsun Yorumla bekleyeninim +1 yıl Sagol canm Yorumla AyYıldız0110 +1 yıl Rica ederim Yorumla
Aydamira Takip Et Guru Yaş: 40 , eic 98% +1 yıl Ağrı kesici içebilecek kadar bir kaç lokma yemek ruh halimi sorma 1 1 Yorumla bekleyeninim +1 yıl O kadar kötü oluyorsun yani Yorumla
Beyza2061 Takip Et Xper 5 Yaş: 23 , eic 89% +1 yıl Karnıma sıcak su torbası arkam dan iki tane titreşimli halka takip sıkıca sarılan bir sevgili 0 0 Yorumla
Nazlısays Takip Et Xper 6 Yaş: 35 , eic 71% +1 yıl Bende haribo jelibon😀😀 1 7 Yorumla bekleyeninim +1 yıl Aayy jelibon ben de istiyorum ya Yorumla bekleyeninim +1 yıl Ama haribo değil. Haribo cok yapay geliyor Yorumla Nazlısays +1 yıl Diğer markalarda bana çok şekerli geliyo.. sen hangisini seviyorsun bir dahakine onu da deneyeyim😍😍 Yorumla bekleyeninim +1 yıl Ben özellikle bimden kral şakirin pembe paket harfli olan jelibonunu alıyorum. Bence aşırı güzel. Yorumla Nazlısays +1 yıl Tamammm denediğimde yorumlarımı söylerim hemen😀😀😀😀 Yorumla bekleyeninim +1 yıl Mutlaka dene bebiş 😋😋 Yorumla Nazlısays +1 yıl Tamam Baby bakalım nasıl şimdiden merak ettim😍😍😍 Yorumla
u Barış_LonelyForever Takip Et Efsane Yaş: 26 , eic 100% +1 yıl Özel Günler & Hijyen konusunda 4,7b cevap paylaştı. Sinirli ya da gergin olsaydım çikolata isterdim 1 0 Yorumla
Olmadıolduramadık Takip Et Guru Yaş: 110 , eic 99% +1 yıl Regl olunca cevap vereceğim 😂 1 1 Yorumla bekleyeninim +1 yıl Insallah olmazsın 😄 Yorumla
En İyi Cevaplar