Bu dönemde sevgilinizin size nasıl davranmasını bekliyorsunuz?


Anlayış ve ilgi benim için bunlar çok önemlidir özellikle regl dönemlerimde karşı tarafın beni anlamasını isterim sonuçta yaşadıklarımız zor kolay değil benim açımdan
Kızlar Bir Adım Öne anlayış ve çikolata
Bir beklentim yok ya.. Her zaman anlayışlı olmasını isterim zaten ya da sevgi dolu.. Sadece o güne özel olmamalı. Keyifli günler..
Sevgilimden bugune kadar biswy beklemedim kendiliginden idrak etmeyeni terkettim
Benimle kavga etmesin, sürekli benimle ilgilensin yeterli 😂
Bi beklentim yok, normal olduğu gibi olsun.
çok çok Ilgi ve çikolataa:)
Bir beklentim olmaz..
beklentim yok
Hiç bir şey
Bir kutu çikolata
Ilgi ve çikolata 😅
Anlayış
Erkeklerden ilk cevabı sen paylaş ve
3 Xper puan fazladan kazan!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?