Orkid kullanıyorum çünkü daha rahat kullanışlı rahat hareket etmemizi sağlıyor emici koku yapmıyor sızdırmıyor geçirmiyor kokulu kokusuz parfümsüz parfümlü çeşitleri var ince değil bana göre en iyisi Orkid kullanıyorum ve çok memnunum hem de severek kullanıyorum en iyi marka Orkid bence