Çok fazla adet kanaması doktora gitmeyi gerektirir mi?

Çok fazla adet kanamam var tıpta (menoraji) deniliyor. İnanılmaz halsiz düşüyorum duygularımı etkiliyor ağlıyorum çok fena oluyorum gerçekten. Ayaklarım ağrıyor
bir yerim sakatlanmış gibi acı eşiği hissediyorum. Ped maks 2 saat dayanmıyor bile uyuyunca bulaşmıyor ama koltukta telefona dalayım 4 saat inanılmaz oluyor bacağımı kesmişler gibi. Doktora gittim ama bu düzelmiyormuş sanırım. Aslında geçte Regl olmadım. 14 yaşıma girmeden 1.5 ay önce olmuştum. Kanamayı geçtim üstüme verdiği baskı inanılmaz göğüslerim şişiyor belim ağrıyor ayaklarım bacaklarım başım inanılmaz tuhaf oluyorum sinir stres. İlk olduğum zamanlar böyle değildi. Çok hafifti kanamam azdı ağrım yoktu bile. Ama sonra 2 yıl üst üste adet geciktirici aldım. Bir de 2019 da içtim ondan sonra bir şiddetlendi dönemlerim. Başka bir doktora gitmeli miyim? Tavsiyeleriniz nelerdir
Güncellemeler
+1 yıl
Pussy jam
Çok fazla adet kanaması doktora gitmeyi gerektirir mi?
Cevapla