Çok fazla adet kanamam var tıpta (menoraji) deniliyor. İnanılmaz halsiz düşüyorum duygularımı etkiliyor ağlıyorum çok fena oluyorum gerçekten. Ayaklarım ağrıyor
bir yerim sakatlanmış gibi acı eşiği hissediyorum. Ped maks 2 saat dayanmıyor bile uyuyunca bulaşmıyor ama koltukta telefona dalayım 4 saat inanılmaz oluyor bacağımı kesmişler gibi. Doktora gittim ama bu düzelmiyormuş sanırım. Aslında geçte Regl olmadım. 14 yaşıma girmeden 1.5 ay önce olmuştum. Kanamayı geçtim üstüme verdiği baskı inanılmaz göğüslerim şişiyor belim ağrıyor ayaklarım bacaklarım başım inanılmaz tuhaf oluyorum sinir stres. İlk olduğum zamanlar böyle değildi. Çok hafifti kanamam azdı ağrım yoktu bile. Ama sonra 2 yıl üst üste adet geciktirici aldım. Bir de 2019 da içtim ondan sonra bir şiddetlendi dönemlerim. Başka bir doktora gitmeli miyim? Tavsiyeleriniz nelerdir
bir yerim sakatlanmış gibi acı eşiği hissediyorum. Ped maks 2 saat dayanmıyor bile uyuyunca bulaşmıyor ama koltukta telefona dalayım 4 saat inanılmaz oluyor bacağımı kesmişler gibi. Doktora gittim ama bu düzelmiyormuş sanırım. Aslında geçte Regl olmadım. 14 yaşıma girmeden 1.5 ay önce olmuştum. Kanamayı geçtim üstüme verdiği baskı inanılmaz göğüslerim şişiyor belim ağrıyor ayaklarım bacaklarım başım inanılmaz tuhaf oluyorum sinir stres. İlk olduğum zamanlar böyle değildi. Çok hafifti kanamam azdı ağrım yoktu bile. Ama sonra 2 yıl üst üste adet geciktirici aldım. Bir de 2019 da içtim ondan sonra bir şiddetlendi dönemlerim. Başka bir doktora gitmeli miyim? Tavsiyeleriniz nelerdir
Güncellemeler
+1 yıl
Pussy jam
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer