Güncellemeler
+1 yıl
Süper soru teşekkürler

AyYıldız0110 sadece kızlardan cevap istiyor. Cevaplamak için giriş yap.
Ped tercih ediyorum. Diğerleri çok hijyenik veya sağlıklı gelmiyor nedense.
Aynen öyle ped daha iyi oluyor her koşulda katılıyorum sana
Ped kullanıyorum
Güzel ve doğru bir tercih
😇☺️😊
en sağlıklı ve iyi olan kapları ama korkutucu geliyor 😅orkid kullanıyorum
😊☺️😇 Orkid en iyisi zaten
Pek kullanıyorum onu da Orkid kullanıyorum.
Orkid çok iyi her koşulda ped olarak
Ped veya tampon hijyenik kap konusunda cahilim 😵
Onu da öğrenirsin zamanla bir şey olmaz
Ped kullanıyorum
Güzelmiş
Pet.
Katılıyorum sana en iyi zaten
Ped kullaniyorum
En iyisi zaten
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar