Adet dönemim çok uzadı, bu durum beni rahatsız ediyor. Bu durumda olan var mı?

Âdet dönemim çok uzadı bu durum beni rahatsız ediyor bu durumdan olan var mı arkadaşlar
Adet dönemim çok uzadı, bu durum beni rahatsız ediyor. Bu durumda olan var mı?
Cevapla