Her ay regl gecikmesi yaşıyorum, sebebi ne olabilir?

Her ay beş gün gecikiyor. Telefonumdan takip ediyorum uygulamadan. Ablamda hormon bozukluğu var genetik olabilir diye suphelenip doktora gittim test felan yaptılar bir şey çıkmadı hormon bozukluğuna dair. Sizce normal mi?
Her ay regl gecikmesi yaşıyorum, sebebi ne olabilir?
Cevapla