Güncellemeler
+1 yıl
Süper soru teşekkürler

AyYıldız0110 sadece kızlardan cevap istiyor. Cevaplamak için giriş yap.
Sadece ilk gün yapacağım herşeyde zorlanıyorum
Zorlanıyorum tabii ki ya kötü oluyor
Okulda zor oluyor yaa bide benim ki koleji 10 saat okuldayım ve utangaç insanım tuvalete girip ped değiştirmek çantada ped taşıma benlik degil
Biraz
Olmuyom
Hayır zorlanmıyorum
İlk 2 gün acayip zor
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar