Evlendikten sonra regl dönemim çok ağrılı geçmeye başladı, normal mi?

Ya evlenmeden once regl oldugumda sancım olmazdı regl oldugumu bile unuturdum.. Evlenince sancım artti ilk günü iğnesiz geciremez oldum. Boşandım zamanla iğnesiz a tabii ağlaya sızlaya geçirebilir oldum. Benzer seyi yasayan var mi?
Evlendikten sonra regl dönemim çok ağrılı geçmeye başladı, normal mi?
Cevapla