Güncellemeler
+1 yıl
geldi yine reglsen ne olmuşçular. abi siz mavisiniz konuya da hakim değilseniz mal mal konuşmayın ya basite indirgeyecem diye. bir grip olsanız dünyayı ayağa kaldıryoruz adet ağrısıyla sancısya, sürekli tuvalete gitme isteğiyle bana gez ne olacak diyor adam gelmiş. tee allam ya. olmasanız çok iyi olurdu erkek tipleri az uzak dursun be. bencil, empatisiz, her şeyden birhaber varlıklar.
Güncellemeler
+1 yıl
yok şu sitede gerçekten pembe olan pembeler anlamadım ki. fakeleri çağırmıyorum aman
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar Ne Diyor
İlk iki gün bir yere gitmeyi tercih etmiyorum mecbur kalmadıkça. Mecbursam da ağrı kesici falan içiyorum, kendimi sakinleştirip gidiyorum. 😑
Sinir krizi geçiriyorum durum hep aynı
Yataktan bile çıkmıyor
Um😂🤣
Ben hep erkek olmak istiyorum... kadın olmak hem bu ülkede hem de dünya genelinde iğrenç..
Ben kadın olmaktan memnunum
Senle dertleşelim bi ya😂
aynı mı durumlar sende de 😂
Erkekler Ne Diyor
Aklımda çok güzel bı yer var Antalya'da denize yakın ultralüks villa.1 hafta 10 gün kiralamayı düşünüyorum. Partnerim yok maalesef bı yaz aşkı bulmam gerekiyor :)
konuyla ilgisi yok ama tatil planı güzel 🙂 hadi bulurusn inşalla yaz şeysi
Gecmis olsun abla ya. Erkeklerin de baska sorumluklari var, belki Şu an pek yoktur ama olacak zamani geldiginde. Butun olay bi regl olmakla bitmiyor ne de olsa😉🤗
ne gibi sorumluluğunuz var başka? öyle bir devirde yaşyoruz ki erkek kadın sorumlulukları aynı olmayı geç kadına iki kat yüklü
Yani erkeksin daha bi sorumluluk oluyor sahip cikma konusu olsun ev gecindirme bazi seyleri yapmak olsun, agir is olsun vs vs. Ornekler veriyorum herkes hepsini yapmiyor ama olan seyler bunlar. Evin diregi erkegi derler o ayakta tutmak icin cabalar o cokunce hepsi coker gibisinden ne kadar bizde normal kadinlar gibi insan olsak bile daha bi ekstra guclu durmaya calismamiz gerek. Boyle seyler yani...
Ben boyle gordum duydum yani, sende tersiyse bir sey diyemem tabi...
haklısın ama devir biraz değişti. artık erkekler kadınlardan hem dirke hem hamal olmasnı bekliyor. hem çalış hem eve bak hem çocuk büyüt.. fakat ki sorumluluk başka acı ağrı bambaşka şeyler.
Tabi farkli, bende dedim ki sadece bi agri icin komple cinsini degistirmek de olmaz😊yani oyle erkeklerde biraz bu erkeklik ustunlugunu mu desem ya da bu erkekligini kotuye kullananlar oluyor bence. Ben mi cok yumusagim bilmiyorum ama ne bilim ben esim olan kisiye kiyamam ki oyle yorulup ne bilim uzulmesi olsun aglamasi agrisi vs vs ben bunlara dayanamam uzulurum yazik yani, hani o yuzden boyle donemlerde de bizim de baska sekilde destek cikmamiz lazim, evin ihtiyaclari olsun onun ihtiyaclari olsun, eve geldigimizde cocugu biz aliriz o diger onun daha iyi oldugu anladigi islere gecer yardimci oluruz destek cikariz ama tabi bazi erkeklerin hic umrunda olmaz zaten senin gorevin diyip acimasizca hic yoruldun mu hanim dinlen biraz istersen demez o da onlarin ayipi yanlisi bence...
Ben bir ara markette çalışıyordum. Benle yaşıt bayan arkadaşım vardı. Birgün wcyi temizlerken kanlı pedi buldum. Yani o kız regl olup çalışıyorsa o zaman bu durum dışarıya çıkmaya engel teşkil etmemesi gerekir.
kim bilir ne çekiyordur. çalışmak zorunda kalan maalesef çalışacak ama dışarı çıkmayı sürekli tuvale gitme ihtimalin olan bir ortamla karıştırma. dışarda her ihtiyacn olduğuna tuvalete gidilmiz. allah aşkına az uzak durun kadınsı konulardan. hiçvir bok bildgnz yok
Vallahi bilmiyorum da reklamlar öyle gözükmüyor. Kadınlar voleybol oynuyorlar oradan dedim ki demek ki o kadar güçlü bir şey.
Sen Seni değiştirelim😅😅
İyi olmuş sana ooohhhhh
Regl olunca gezilmiyor mu anlamadım
☹️ ne kadar uzak adamlar konuya ya. ne şanslısınz
Şaka yapıyorsun sağlık personeliyim ben hakim olduğum bir konu bu 😃 ama sende ki sorunu anlamadım insanlar tampon kullanıp denize bile giriyor sen gezmekten yakınıyorsun sancımı oluyor onu anlamadım
bence sen şaka yapıyorsun. bir kere başta sorayım: sence toplumun yüzde kaçı tampon kullanır? sağlıkçı adam. çok düşük yüzdesi. şahsen ben asla kullanmam bu bir. gelelim asıl konuya: sağlıkçısın ya ben sana anlatiim sen karar ver. adet sancısı öyle siz erkekletin parmağınıza diken batınca ortalığı ayağa kaldırdığınız acı ağrı kadar basit değil. ağrı kesici bile yüzde yüz kesmez o ağrıyı. sadece hafifletir. o ağrıyla değil gezmek evde bile hayat çekilmiyor. artı: adet döneminde muazzam bir çişe gitme ihtiyacı olur. kan olayı değil bu. sadece bildiğin sidik torban yarım saatte bir manyak gibi doluyor. örneğin trafiğe takıldıysan mıçtın demektir. yoktur bu şekilde dkşarı çıkan da. tampon takıp denize giren varsa da adetim son günleri yapabilir onu anca.
Anlaşıldı sen regl zamanlarında gri eşofmanı dötüne çekip evde takılan modellerdensin cem yılmazın dediği gibi elin kadını regl zamanlarında air bus indirip kaldırıyor sen neyi indirip kaldırıyorsunda böyle rollere giriyorsun 😃
ya boş boş konuşma yallah git ne kadın tnaımışsın hayatında ne kadın milletnden habern yok. ama senin gibilern suçu da kadınlar da. ped almaya bile utanırsa kadınlar. annedir kardeştir gizli saklı acısını yaşarsa siz de böyle amannn ne kadar basit bir şey dersiniz. bir bitin ya
Çok uzattın regl sancısını doğum sancisina çevirdin resmen bu ne abartı ya haspam
hay senin gibilerin ben taaaaa... mide bulandırma şu karakterinle az yok ol ya.