Bugün ilk kez erkek olmak istedim, regl olduğum için dışarı çıkamadım. Siz ne yapıyorsunuz böyle durumlarda?

uzundur dışarı çıkacaktım güzel bir gezi için fakat havalar hep soğuktu diye hep iptal ettik. bugün hava gerçekten güzel ama bugün de reglim başladı. yine iptal ettim. çok sinirliyim ama neyse. siz ne yapıyorsunz böyle durumlarda? tatile filan gittiğinzde topluca nasıl oluyor?
Güncellemeler
+1 yıl
geldi yine reglsen ne olmuşçular. abi siz mavisiniz konuya da hakim değilseniz mal mal konuşmayın ya basite indirgeyecem diye. bir grip olsanız dünyayı ayağa kaldıryoruz adet ağrısıyla sancısya, sürekli tuvalete gitme isteğiyle bana gez ne olacak diyor adam gelmiş. tee allam ya. olmasanız çok iyi olurdu erkek tipleri az uzak dursun be. bencil, empatisiz, her şeyden birhaber varlıklar.
Güncellemeler
+1 yıl
yok şu sitede gerçekten pembe olan pembeler anlamadım ki. fakeleri çağırmıyorum aman
Bugün ilk kez erkek olmak istedim, regl olduğum için dışarı çıkamadım. Siz ne yapıyorsunuz böyle durumlarda?
Cevapla