valla annemin söylediğine göre 2. gün 1. gun aa regl olmusum neyse tavrını takınıyor ama 2. gün evden çıkıp gelmeyesim geliyor ne kadar ağrı çekiyorsa artık sinir kat sayısı hep tavanlarda çitlediğim çekirdeklerin bir kaçının kabuğunu yere düşürdüm diye kafama 500 ml su fırlattığını hatırlıyorum
Benim İlk günüm oldukça zor geçiyor ağrı ile başa çıkmak için büyük mücadele veriyorum. İkinci üçüncü günlerde oldukça rahat oluyorum enerjim yerine geliyor üzerimde olan gerginlik kalkıyor rahatlıyorum
regl olduğum zaman geceleri çok huzursuz uyuyorum gerçekten psikolojik olarak sızacak mı geçecek mi endişesi benim uykularımı bölüyor 🤦🏻♀️ ilk iki gün zaten ağrıdan ölüyorum
Harbi ya her şeyi sıkıntılı ondan önce karnım çok ağrıyor regl olunca da bel ağrısıyla beraber karın ağrısını çekiyorum br de o zamanki ruh halini hiç anlatamam çok farklı😖😖😖
Amin inşallah ama bu ay kasıklarım bacaklarım ağrımadı kanamam oldu ama adet kanı gibi değildi ondan şüphelendim ve pıhtılaşma hiç olmadığı içinde şüphelendim kan verdim sağlık ocağına
Bu bütün kadınların çilesi ben her ay olmadan çekiyorum birde olunca çekiyorum karım bacaklarım yerinden çıkacakmış gibi oluyor ama bu sefer bacaklarımda kasıklarımda ağrı olmadı kanamam oldu ama adet kanı gibi olmayınca pıhtılaşma olmayınca şüphelendim hamilemiyim acaba diye
Benimde aynı şekilde 3 gün boyunca yoğun gelip sonra az gelmeye başlıyor ama 3 gün boyunca bacaklarım kasıklarım ağrıyor bu sefer hiç sancım olmadı yerleşme kanaması yaşadım çünkü salı günü kan sonucum çıkacak üstüne görme olabilir dedi hemşire
Benimde 4 aydır 5 gün sürüyor allahtan ama bu sefer bacaklarımda kasıklarımda ağrı olmadı kanamam oldu ama adet kanı gibi değildi ondan şüphelendim ve pıhtılaşma hiç olmadığı içinde ilk az gelip sonra su gibi gelince şüphelendim bende sağlık ocağına kan verdim
Ee olm keşke erkek olsaydım diyorsunuz. Kızlar olmadan biz napcaz. Öyle kalın Bende bazen kız olsaydım diyorum (temas bağımlısı olduğum için) çünkü siz kızlar arkadaş olarak çok yakın oluyorsunuz birbirinize sarılıyorsunuz falan öyle
Aynen öyle regl olmadan 2 gün önce belirtileri olup bacaklarım kasıklarım ağrıyor birde olduktan sonra ağrım oluyor çok kötü oluyor bazen iş yapmaya halim bile olmuyor
Bende dedimki şimdi bütün erkekler regl olur dediniz ya ben sizi erkek sandığım için öyle yorum yaptım bizim çektiğimiz sancıyı anlasınlar diye keşke dedim
Zaten sanki bizim yerimize çoğu erkek 3 gün zor geçiyor kötü diye yazmışlar benim eşimde regl sancısını bilmediği için abartma diyor alınca regl sancısını bilmeyen erkekler için sancı veren alet balattıracaksın
Cennet annelerin ayakları altındadır çünkü anneler bebeklerini karınlarında tutunarak hayatta kalmalarına yardımcı olurlar bu nedenle anneler cenneti hak ederler
Ay keşke bizim yerimize erkekler regl olup sancı çekse o zaman anlarlar ne kadar kötü olduğunu benim eşimde abartma der kendisi çekiyor regl sancısını ya