28 Mart 'ta regl olmuştum.
E bugün yine oldum. Nedeni nedirNeden erken normal mi
E bugün yine oldum. Nedeni nedirNeden erken normal mi
bir önce ayda regl ağrısı sancısı az ve pıhtı kanı çıktığı için bir sonraki ay için içerideki mikrobu atmak için erken oldun yani şu an olduğun regl değil bir sonrakin de çok fazla agri sancı ve kramp olacak maalesef
E bu regl yerine gecmiyormu anlamadım
öyle değil evet gene regl olacaksın ama bu ay şansın ağrın az olacak çünkü pıhtı kanı geldi çıktı damarların açıldı içeride bisey kalmadı bir sanki aya kadar o açılan damarlar tekrardan kazanacağı için bir sonraki ay çok sancılı geçecek bu yüzden regl gün değiştirmeye geçiyor
Ben iki hiç adet olmadım ama geçen sefer
anlamadım ki hiç birsey
Kızlar Bir Adım Öne sebebi polikistik over sendromu olabilir
Yani olabilir ama diğer ayda yaklaşık yine aynı şekilde olursa doktara git
Ya bi şal yaa. Nedense neden. Kafana takmana gerek yok ki
Bu Bende ve arkadaşlarımda da oldu Bende merak ediyorum
Mevsimseldir belki
İki ay olmamistm ama ilaçla oldum 28 Mart 'ta işte
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?