Ben genelde en yakın arkadaşıma haber veriyorum önce, hatta bazen anlık hesaplama yapmam gerektiğinde attığım mesajlar üzerinden bakıyorum regl dönemlerime. 😂 Siz ilk kime haber veriyorsunuz?
Her şekilde ilk ona söylüyorum. Yanında değilse telefonla , yanımdaysa direk olarak. 😊 Çünkü regl dönemi prenseslikten cadılığa doğru bir geçis yaşayabiliyorum. Regl olduğumu belirttiğimde bunun nedenini anlayabiliyor ve anlayışla yaklaşıyor. Regl günleri ;
Depresip ruh hali
Sinir
Asabiyet
Karamsarlık
Kötü bi ruh hali hakim oluyor üzerimde. Gerçekten reglin bunları etkilemesi çok enteresan. Regl çok büyük bir döngü diye boşuna demiyoruz.😊 Sadece psikolojik olarak değil bedenende sancılar çektiğimiz çileli bir dönem.
Kendim hariç hiç kimse çünkü hiç bir kadınla samimi ve güvenilir bir iletişimim yok, erkeklere de bu tarz konuları söylemem zaten. Akıllı telefon uygulamaları da güvenmediğim bir şey. Eski usül not defterim, kalemim gayet yeterli! #TubaSueda 🍀
Regli ben oluyorum ama sevgilim hesaplıyor. Bu nasıl iş? Ben anlamadım. 😄😄 Bir keresinde dedi"Senin regl günün geldi yarın diye vallahi bildi" sonra şey diyor bazen de " Senin regl gecikiyor yine" ve regl günlerimde bana çikolata yolluyor. 😊😊
0
0 Yorumla
Gizli Üye
(18-24)
+1 yıl
Eşim benden önce fark ediyor zaten regl olacağımı😂 Ben de ona kara haberi veriyorum yakın bir zamanda