Pedler her zaman alerji yapıyor, ne yapmalıyım?

reglin iki veya üçüncü gününden sonra ped alerji yapıyor sanırım, hem kaşıntı hem de yanma ve acı hissi veriyor bunun için ne yapabilirim her ay aynı sorunu yaşıyorum
Pedler her zaman alerji yapıyor, ne yapmalıyım?
Cevapla