Regl döneminde duygusal olan kadın mı daha çekilmez oluyor sinirli olan mı? Sizce hangisi daha çekilmez :D


Duygusal olanın zararı da yararı da kendine oluyor genelde. Sinirli olmak daha korkutucu ve çekilmez. Ben de gergin olurum. Kendimden soğurum öyle zamanlar.
regl iken ben sinirli olmuyorum alıngan oluyorum gerçi ben normalde de alınganım bunun regl ile bağlantısı olmayabilir 🙄🧐😂
Sinirli olanı çekilmez oluyor ben regl zamanlarımda aşırı derecede duygusal olabiliyorum o yüzden öyle olanın halinden anlıyorum.
İkisi de bence, erkekler kadınların regl dönemlerinden bezmiş bıkmış bir durumda evet ama kadınlarda bir o kadar yıpranıyor duygu değişimlerinden
waoow ikisinide en derinde yaşayan ben bunu sevmedi
Bence ikisi de. Ben kendimi çekemiyorum hem duygusal hem sinirli oluyorum
Ay bence sinirli olan , aşırı sinir geliyor bana ve herkese kuruluyorum abi ya 😄
Sinirliyken hiç çekilmem mesela :d
Sinirli olan hiç çekilmez
Sinirli
Sinirli
Sinirli olan
Ben sinirli olan tarafım 😂
Bende ikiside oluyor ya
Kesinlikle duygusal
çekilmezim ben
Duygusal
Kime söveyim kimlere saldırayım kime çikolata aldırayım derdindesiniz
İkiside çekilmez oluyor o zamanlar genelde uzak durmaya bakıyorum 😂😂
bu konuyu aşmış kadına saygımız daha fazla
sinirli olan çekilmez bence..
Her ikisi de olan kadın..
Ben sinirli olana razıyım duysal çekilmiyor
Kesinlikle sinirli olan çekilmiyor.
Sınırlı olan
Sinirli
Duygusal olan 😒
Kesinlikle duygusal olan
Sinirli olan :D
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?