Adet oluyorken meme uçlarım olduğundan biraz daha koyu renk alıyor biraz araştırdım nette normal her kizda olduğunu söylüyor ama nedeni ni anlamadim
Sebebi ne?
Sizde de oluyor mu kizlar?
Sebebi ne?
Sizde de oluyor mu kizlar?
Merhaba. Evet hormonal bir durum olduğundan renk değişimi, hassasiyet, dolgunluk gibi değişimler yaşanır bu dönemde
Teşekkürler
Rica ederim, şu an nasılsın ağrı veya huzursuzluk var mı
Evet ağrım var biraz yataktan çıkamıyorum ilk iki gün sonrasında bir sorun kalmıyor
2. Gün sanırım, sakinleştitici melodiler var onlardan dinleyebilirsin. Ilık su ile duşda iyi gelir
Teşekkür ederim
Ne demek, amacım seni lafa tutmak kafan dağılsın diye ama baya sıkıntılısın belli 😊
Ee konusalim madem
Tamam olur
Teşekkürler
Bir sorun mu oldu
Maalesef xper yetersiz
Tabi olur
kendimde hiç farketmedim
Aslinda bende yeni fark ettim
renk mi degistryor cok ilginc istwrdim bisler sormak
Cok belirgin bir sekilde degil sadece oldugundan bir tik daha koyu adetim bittiğinde eskiye dönüyor
ah ya of gizlislik merak etrim ama iste sormak zor bazi sewri. ya ☹️☹️
Ne sormak istiyorsun
her seyi sormak sadce sormak
Sor burdan
tesekkurler kaldin ☹️ dusmn degilm yemedim kimseyi de yemem ya
İlk kez duydum şekil değişiyor ama renk yani
Her halde istek artıyor
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?