Merhaba arkadaşlar ben regl olduğumdan beri düzensiz regl oluyorum iki üç ayda bir oluyorum bazen bu durum uzayabiliyor hastaneye gittim yumurtalıklarda ufak ıfak kistler var dedi anlamamız için kan testi vermen lazım reglin ikinci günü gel hormon testi yapalım dedi ve 60 günü geçkindir olmadım daha aranızda bu durumu yaşayan var mı? Neyden kaynaklı olabilir aydınlatırsanız çok sevinirim ✨💖✨
Regl olduğumdan beri düzensiz regl oluyorum, bu durumu yaşayan var mı?
Kistlerden dolayı muhtemelen, o kistler için ilaçlar var hatta. Doktor önermiştir muhtemelen. Onun dışında ek olarak; stres düzeyi, hava değişimi, beslenme alışkınlıkların ve uyku düzenin de etki ediyor regl sürenin gecikmesine.
0
2 Yorumla
Soran
+1 yıl
Yok hayır daha ilaç vermedi kan testinden sonra vericek muhtemelen