Sevgiliye Karşı Çok İlgili Olmak Kötü Mü?

Bence kötü değil cidden. Bazı insanları anlamıyorum şımarır falan diyorlar ama karşılıklı iki taraf da birbirine karşı gerçekten çok ilgiliyse hiçbir sorun çıkacağını düşünmüyorum. Ben aşırı ilgiliyim bir başım ağrıyor dese bile saatlerce uğraşırım bir yol bulmaya çalışırım iyi gelmek için mesela. Regl olunca zaten olabileceğim en iyi sevgili olmaya çalışıyorum. Sonra zaten ona karşı romantiklikler, tatlışlıklar yapıyorum bir sürü 😊. Yani gerçekten seviyorsa ve o sevginin değerini biliyorsa şımaracağını sanmıyorum ve zaten insan sevdiğine karlı ilgili olmalı e dimi 😊
Güncellemeler
+1 yıl
Güncel
Sevgiliye Karşı Çok İlgili Olmak Kötü Mü?
Cevapla